Home Actualitat Kawasaki Z300, Z250 SL i Ninja 250 SL: Facilitat de conducció, estètica i bon dinamisme.
Kawasaki Z300, Z250 SL i Ninja 250 SL: Facilitat de conducció, estètica i bon dinamisme.

Kawasaki Z300, Z250 SL i Ninja 250 SL: Facilitat de conducció, estètica i bon dinamisme.

0
0

Kawasaki reforça els seus models d’accés amb l’arribada de les Ninja 250SL i Z250 SL, que comparteixen motor, xassís i tots els components, i s’uneixen a la llampant Z300 amb el seu motor bicilíndric. Facilitat de conducció, estètica i bon dinamisme formen part dels seus atributs.

Text: Sergi Mejías | Fotos: Kawasaki


15MY_Z300_visual 1Kawasaki Z250 SL.
Tant la Z com la Ninja 250 estan impulsats per un dels motors monocilíndrics més potents de la categoria, que donen 28 CV pels 27 CV de la Honda CBR250R.  La Z250SL fa de l’estètica naked un dels seus grans atractius juntament amb la còmoda posició, gràcies al manillar pla. El nivell d’acabats i equipament queda palès en un quadre d’instruments totalment digital i amb la possibilitat de disposar d’un ABS de Nissin, d’última generació.

Preu: 3.799 euros (4.199 euros amb ABS)

Colors: verd i negre.

Com va: Tota una referència com a moto d’accés: fàcil de conduir, atractiva i amb un bon dinamisme. Es fa peu fàcilment per maniobrar amb seguretat en aturat, el motor respon bé a baix i mig règim i el seu funcionament és molt suau. La frenada és notable i dosificable; l’estabilitat impecable. La visibilitat dels retrovisors podria ser millor.

15BX250A_WHT_RFKawasaki Ninja 250SL. La posició de conducció resulta més inclinada cap endavant aportant un toc més esportiu a la més petita de les Ninja.  Munta uns pneumàtics de 100 mm al davant i 130 mm al darrere que encara fan més fàcil la seva conducció. SL fa referència al seu motor ‘single’, monocilídrico, que es diferencia de les seves germanes, les 300, que munten un bicilíndric.

Preu: 3.999 euros (4.399 euros amb ABS)

Colors: verd i negre, i blanc i negre.

Com va: La posició de conducció ens situa en una òrbita més racing que la seva germana però sense ser sacrificada. El pes del carenat i del nostre propi cos fan que el tren davanter se senti més aplomat en les corbes ràpides. Àgil i divertida.

 

15MY_Z300_visual 14Kawasaki Z300. Una ampla cúpula frontal amb doble far, el manillar ample i pla, la cua estreta i afilada són ingredients que donen com a resultat un inconfusible disseny ‘Z’. El motor bicilíndric destaca pel seu caràcter alegre i per comptar amb embragatge anti-rebot en cas d’haver de realitzar alguna reducció forta. Munta les mateixes suspensions i els mateixos settings que la Ninja 300, i també disposa d’ABS com a opció.

 

Preu: 4.450 euros (4.850 euros amb ABS).

Colors: verd i negre.

 

Com va: Com a moto d’accés resulta molt fàcil de portar. És una moto còmoda i el motor destaca pel seu bon dinamisme i empremta esportiva en la part alta del tacòmetre. L’ABS sempre és una ajuda que no està de més.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *