
KAWASAKI Z900 No voldràs res més
La Z900 ha estat una de les grans novetats d’aquesta temporada i és la protagonista de l’European Z Cup, que abans es disputava amb la Z800. Per què aquest apunt del món de la competició? Perquè amb la nova ‘naked‘ fa un salt brutal en prestacions i dinamisme posant en escac a la Z1000.
Anem al gra. Un cop vam pujar a la Z900 ens va agradar per la facilitat amb la que vam fer peu, no només per l’altura del seient si no perquè es sent estreta i l’arc que han de dibuixar les cames per posar el peu a terra és reduït.
El so ronc que emet l’escapament en posar-la en marxa és un avís. Posar primera i arrancar ens permetrà començar a descobrir aquesta nova Z900. Per ciutat es mou amb lleugeresa gràcies als bons baixos i mitjans. És una moto còmoda, amable i fàcil de portar sempre que no l’ ‘estrenyis’.
Un cop a la carretera deixa palès que no té res a veure amb la Z800. Es tracta d’un model més prestacional amb un motor de 125 CV però alhora més àgil i amb una part cicle més capaç, molt divertida quan hi ha corbes. Això sí, trobem a faltar un control de tracció, no perquè li faci falta (fins ara hem conduït sense ells) si no com a argument comercial.
En definitiva, Kawasaki torna a marcar el pas en el segment de les ‘naked’ amb la Z900, un model que passa de ser un utilitari per anar a treballar a una esportiva de raça segons la velocitat amb la que li dones gas. I el preu també resulta atractiu, 8.650 euros i amb l’assegurança de sèrie.
- Estètica
- Comportament motor
- Frenada
- Part cicle
No tant
- Sense control de tracció
FITXA TÈCNICA
- Motor: 4 cilindres en línia
- Cubicatge: 948 cc
- Refrigeració: líquida
- Alimentació: Injecció electrònica
- Canvi: 6 velocitats
- Potència màxima: 125 CV a 9.500 rpm
- Par màxim: 98,6 Nm a 7.700 rpm
- Distància entre eixos: 1.450 mm
- Pneumàtic davanter: 120/70 17
- Pneumàtic del darrere: 180/55 17
- Capacitat dipòsit: 17,5 litres
- Pes: 210 quilos
- Preu: 8.650 euros
- Web: www.kawasaki.es
Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play