Kia motors introdueix variants híbrides endollables de baixes emissions par l’Xceed i Ceed Tourer

La introducció de variants híbrides endollables en els models XCEED i Ceed Tourer marquen el següent pas en l’estratègia d’electrificació de vehicles de Kia Motors. Amb aquests dos nous models, per primera vegada Kia implementa els sistemes de propulsió electrificats en els seus turismes compactes.

La inigualable garantia de 7 anys o 150.000 km de Kia s’ofereix de sèrie i també cobreix la bateria i el motor de el nou sistema de propulsió.

Baixes emissions i gran autonomia elèctrica

Els nous híbrids endollables Kia XCEED i Ceed Tourer ofereixen una alternativa convincent als models convencionals de gasolina i dièsel. El nou sistema de propulsió combina una bateria de polímer de liti amb 8,9 kWh, un motor elèctric de 44,5 kW i un eficient motor “Kappa” GDI (injecció directa de gasolina) de quatre cilindres i 1,6 l. La potència i el parell total de el sistema és 141 CV i 265 Nm, el que permet al Ceed Tourer accelerar de 0 a 100 km / ha 10,8 segons i al Kia XCEED en 11 segons.

Els motors estan combinats amb una caixa del canvi de doble embragatge de sis velocitats (6DCT), el que permet canviar de marxa manualment. Això ofereix la possibilitat de realitzar una conducció més activa que altres vehicles híbrids equipats amb transmissions electròniques de variació contínua (e-CVT). Els híbrids tradicionals d’e-CVT converteixen una part de la potència del motor a través del motor elèctric, el que provoca pèrdues de potència. La caixa 6DCT de Kia es diferencia que permet que la potència total dels motors tèrmic i elèctric es transfereixi en paral·lel, amb una pèrdua mínima d’energia.

Mitjançant la frenada regenerativa, els nous models híbrids endollables recuperen energia cinètica i recarreguen les seves bateries a retenció o frenada, el que millora encara més l’eficiència general de sistema de propulsió.

El Ceed Tourer pot recórrer fins a 50 km (WLTP) amb energia elèctrica i zero emissions, mentre que el XCEED aconsegueix els 48 km (WLTP). Aquesta capacitat permet als conductors realitzar la majoria dels trajectes diaris i els desplaçaments curts únicament amb energia elèctrica.

Tots dos vehicles estan equipats amb el nou Sistema Virtual de So del Motor de Kia, un dispositiu d’advertència acústica que s’activa en manera elèctrica a baixes velocitats o al fer marxa enrere. El sistema genera nivells de so virtual de fins a 59 dBA per notificar amb seguretat de la presència del cotxe als vianants.

 

Més informació a Texauto Motor Kia

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Tecnicamer Jeep / La Calèndula

Tecnicamer Jeep / La Calèndula

Edició nº6 de Motors i Fogons Anem de visita al restaurant La Calèndula i

Posterior
FORD KUGA Hybrid – Re-evolució SUV

FORD KUGA Hybrid – Re-evolució SUV

La nova generació del Kuga destaca per les seves eficients versions

També et pot interessar
Total
0
Share