Home Proves KTM 1290 SUPER DUKE Turisme més que esportiu
KTM 1290 SUPER DUKE Turisme més que esportiu

KTM 1290 SUPER DUKE Turisme més que esportiu

0
0
KTM 1290 Super Duke
KTM 1290 Super Duke

Text: Sergi Mejías / Fotos: KTM

Si prens com a base la radical KTM 1290 Super Duke R per construir una turístico-esportiva, el resultat ja te’l pots imaginar tot i que tindràs més d’una grata sorpresa arran de les modificacions realitzades per adaptar-la a la seva nova faceta.

Còmoda
Acabar un dia de moto sense símptomes de cansament ni als canells, ni coll i genolls pot ser la millor prova d’una ergonomia estudiada i aconseguida amb el manillar alt i els estreps reubicats.

KTM 1290 Super Duke
KTM 1290 Super Duke

Bona cavalleria
La potència s’ha rebaixat dels 185 CV de la R als 173 CV de la GT, cavalleria més que suficient per impulsar a aquesta rutera de 212 quilos de pes. El lliurament de potència és lineal però contundent alhora, oferint un punch molt esportiu.

Electrònica al poder
El ‘quick-shifter’ (assistent de canvi ràpid), control de tracció, maneres de conducció (Street, Sport, Rain i Off), C-ABS (amb assistent de frenada en corba), fre motor, suspensió semi-activa) , control de velocitat creuer i assistent de fre en costa són una mostra del seu equipament.

KTM 1290 Super Duke
KTM 1290 Super Duke

Rutera
A l’hora de viatjar, la pantalla regulable i la seva capacitat de càrrega, al costat d’un dipòsit de 23 litres que ofereix una gran autonomia, ens permetran arribar a la fi del món. Contrasta la protecció aerodinàmica, una cosa justa, amb detalls com la facilitat i rapidesa de l’ancoratge de les seves maletes.

I esportiva
Les prestacions estan més a prop d’una esportiva radical que d’una rutera si li busquem les pessigolles. La base, de la 1290 Super Duke R, és sublim tant en xassís com en suspensions encara que en conducció esportiva el consum puja una mica.

Recapitulant
Còmoda com una rutera i efectiva com la millor esportiva, i equipada com la que més. Aquesta GT no et defraudarà si vols viatjar de pressa i a cor què vols.

Ens va agradar 

KTM 1290 Super Duke
KTM 1290 Super Duke

 

  • Equipament
  • Dinamisme esportiu
  • Frenada
  • Prestacions
  • Confort

No tant

  • Protecció aerodinàmica millorable
  • Consum en conducció esportiva

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2 cilindres V 75è
  • Cubicatge: 1.301 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: sis velocitats
  • Potència màxima: 173 CV
  • Par motor: 144 Nm a 6.750 rpm
  • Alçada del seient: 835 mm
  • Distància entre eixos: 1.482 mm
  • Pneumàtic davanter: 120/70 17
  • Pneumàtic del darrere: 190/55 17
  • Capacitat dipòsit: 23 litres
  • Pes en marxa: 220 quilos
  • Preu: 18.560 euros

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *