KTM vitamina l’exitosa 790 Duke per il·luminar un model més potent, més prestacional, si és possible, per engrossir les files de la seva família de nakeds esportives.
Que ningú s’enganyi, la KTM 890 Duke R no arriba per substituir a la 790 Duke, senzillament és un reforç de luxe de la firma austríaca a aquesta icònica gamma per plantar cara a la competència creixent.
“La 890 Duke R no substitueix la 790 Duke, és un reforç de luxe davant la competència creixent ”
En aquest cas el motor creix fins als 890cc per arribar a una potència de 120 CV i un par de 99 Nm que la converteixen en el model més potent de la seva categoria i amb un millor ràtio pes / potència.
“El motor creix fins als 890cc per arribar a una potència de 120 CV i un par de 99 Nm”
Respecte a la 790 introdueix una ergonomia revisada que carrega més el pes sobre el tren davanter, suspensions WP superiors (forquilla WP Apex), discs de 320 mm davant i pesa 3,5 quilos menys.
“Introdueix una ergonomia revisada que carrega més el pes sobre el tren davanter”
En electrònica destaca la presència de 4 modes de conducció (mode Track amb launch control), control de tracció, quickshifter (opcional), fre motor i ABS (amb manera supermoto).
“En electrònica destaca la presència de 4 maneres de conducció i fre motor”
El preu de la KTM 890 Duke R és de 12.499 euros, que suposen 2.500 euros més que la 790. La signatura austríaca disposa d’un catàleg ampli per a la seva personalització i d’equipament per a l’usuari.
“El preu de la KTM 890 Duke R és de 12.499 euros, que suposen 2.500 euros més que la 790”
FITXA TÈCNICA
KTM 890 Duke R
Motor: 2 cil, paral·lel
Cubicatge: 890 cc
Refrigeració: líquida
Alimentació: Injecció
Canvi: Sis velocitats
Potència màxima: 120 CV
Par màxim: 99 Nm
Longitud entre eixos: n.d.
Alçada de l’assentament: 834 mm
Consum declarat: 4,74 litres cada 100 km
Emissions: 110 gr / km
Capacitat dipòsit: 14 litres
Pes en sec: 166 quilos
Preu: 12.499