KTM confirma que Rueda també va patir una aturada cardíaca

El pilot va ser intervingut el dilluns de les fractures en la mà dreta
José Antonio Rueda després de l’operació de les fractures de la mà dreta. // RED BULL KTM AJO
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

L’equip Red Bull KTM Ajo ha emès un comunicat actualitzant l’estat de forma de José Antonio Rueda. En aquest, han desvelat que el pilot sevillà també va patir una aturada cardíaca després de l’accident amb Noah Dettwiler en la Sighting Lap del GP de Malàisia, havent de ser reanimant en la pista. Posteriorment, va ser traslladat a l’Hospital de Kuala Lumpur, on les primeres proves van revelar una fractura oberta del polze i del segon i tercer metacarpians de la mà dreta, així com una fractura a la base del radi i diversos traumatismes.

https://twitter.com/RedBull_KTM_Ajo/status/1985998120744878236

Aquest dilluns ha sigut operat de les fractures en la mà dreta. La intervenció s’ha portat a terme el dilluns en l’Hospital Universitari Dexeus per part del doctor Xavier Mir, director de la Unitat de Cirurgia de la Mà i microcirurgia del Departament de Traumatologia i Cirurgia Ortopèdica de la clínica. En la cirurgia, a Rueda se li han col·locat plaques al polze i al segon i tercer metacarpians de la mà dreta, així com a la base del radi, segons ha explicat el Red Bull KTM Ajo en el comunicat oficial. També, una ressonància magnètica va revelar una petita fractura a l’escàpula, però no requerirà operació; s’ha optat per a una recuperació conservadora.

Rueda no tornarà a córrer enguany, i té totes les seves energies posades en el seu retorn el 2026, temporada en què debutarà a Moto2. El pla establert per al pilot és continuar el procés de recuperació tot el temps que sigui necessari, per assegurar que estigui plenament preparat per a la pròxima campanya.

Text: Roger Amores / Fotos: Red Bull KTM Ajo

Total
0
Shares
Anterior
La lesió de Márquez preocupa: «Té el braç molt tocat»

La lesió de Márquez preocupa: «Té el braç molt tocat»

El director de l'equip mèdic de MotoGP Ángel Charte ha parlat sobre l'estat del

Posterior
El V Clàssic Raid Alt Empordà, cita decisiva de l’Off Road Classic Cup 2025

El V Clàssic Raid Alt Empordà, cita decisiva de l’Off Road Classic Cup 2025

La prova reunirà cinquanta equips i tancarà una temporada marcada per la

També et pot interessar
Total
0
Share