Home Motos KTM RC 390, de la pista a la carretera
KTM RC 390, de la pista a la carretera

KTM RC 390, de la pista a la carretera

0
0

La nova KTM RC 390 irromp als carrers amb el propòsit de reflectir fidelment el caràcter innovador de KTM i l’ADN de la marca. Aquesta motor de carreres matriculable ofereix una relació pes/potència superior, una agilitat sense precedents i una capacitat extrema d’inclinació als revolts.

KTM_RC_390_Static_Front

El nou enfocament esportiu de la RC 390 precisa d’una part cicle a l’altura d’aquesta moto. Tot i que visualment el provat xassís multitubular sigui molt semblant al de la DUKE, la geometria de la RC és radicalment diferent, amb l’objectiu de potenciar les seves característiques dinàmiques. Un menor angle de direcció i una distància entre eixos més curta ofereixen a la KTM RC 390 una enorme agilitat i unes grans prestacions en circuit, però, – i això és important – sense anar en detriment d’una perfecta estabilitat a qualsevol velocitat.

Altres diferencies que la separen de la seva germana naked les trobem en les suspensions WP, amb un menor recorregut i unes característiques més agressives d’amortiment. La robusta forquilla invertida de 43 mm, compta amb el mateix diàmetre de barres que la superbike KTM 1190 RC8 R, amb la qual cosa assegura una màxima estabilitat i precisió.

La KTM RC 390 equipa el motor DOHC de 4 vàlvules de carrera curta, refrigeració líquida, injecció electrònica i 375 CC, i té una potència de 44 CV. Desenvolupat en col·laboració amb Brembo, l’equip de frens inclou una pinça d’ ancoratge radial i quatre pistons i un disc davanter de 300 mm, amb un sistema ABS Bosch de sèrie.

Disponible a partir de finals de setembre, la KTM RC 390 té un preu de 5.398 €

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *