Home Motos KTM SUPER DUKE El número de la bèstia
KTM SUPER DUKE El número de la bèstia

KTM SUPER DUKE El número de la bèstia

0
0

Text: Sergi Mejías / Fotos: KTM

MIRA
La Super Duke R no enganya. L’estètica agressiva és el preludi del que passarà després, un cop l’engeguem . La imatge minimalista amb un  frontal poderós formen part dels seus senyals d’identitat.

A BORD
La posició de conducció és esportiva, carregant el pes en el tren davanter però còmoda alhora per devorar quilòmetres sense cansar. El quadre d’instruments és el més complet i l’electrònica la gestionarem fàcilment.

PART CICLE
Aquesta ‘naked’ se sustenta en un xassís multitubular ‘segell de la casa’ i compta amb components de primera des de la frenada signada per Brembo fins a la seva suspensió totalment ajustable WP:

MOTOR
El cor de la bèstia és la seva gran raó, un bicilíndric de 1301cc que lliura la barbaritat de 177 CV i un par de 141 Nm, tota una bogeria. El canvi de sis relacions disposa d’un assistent o Quickshift.

ELECTRÒNICA
El salt donat en aquest apartat per KTM en l’última dècada és bestial. Penses en una ajuda a la conducció? … Doncs la Super Duke R la porta, fins i tot un efectiu assistent de frenada en corba a més de les diferents maneres de conducció.

‘AWESOME’
En marxa la SD no et deixa a mitges tintes, podràs anar per la ciutat còmodament si mantens prou la sang freda. A la carretera oberta és del millor que podràs trobar en tots els sentits, no et defraudarà i en circuit li trauràs els colors a més d’una RR.

Ens va agradar

  • Estètica
  • Dinamisme esportiu
  • Exclusivitat
  • PowerParts

No tant

  • Consum a ritme alegre
  • Preu

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 1 cilindre quatre temps
  • Cubicatge: 1.301 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: Sis velocitats
  • Potència màxima: 177 CV a 9.500 rpm
  • Par motor: 141 Nm a 7.000 rpm
  • Suspensió davantera: Forquilla invertida amb barres de 48 mm de diàmetre
  • Suspensió posterior: monoamortiguador ajustable
  • Fre davanter: Dos discos de 320 mm amb pinça Brembo de 4 pistons
  • Fre del darrere: Disc de 240 mm amb pinça de doble pistó
  • Pneumàtics: 120/70 17 i 190/55 R 17
  • Distància entre eixos: 1.482 mm
  • Alçada del seient: 835 mm
  • Capacitat dipòsit: 18 litres
  • Pes en marxa: 195 quilos
  • Preu: 17.990 euros
  • Web: www.ktm.es

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *