Home Proves KYMCO AK 550 L’esperat
KYMCO AK 550 L’esperat

KYMCO AK 550 L’esperat

0
0

Kymco-AK-500-1Text: Sergi Mejías / Fotos: Kimi Sabater

Fa dos anys vam poder veure el prototip al Saló de Milà. Actualment ja és una realitat. Kymco ja té el seu anti-TMax. Es diu AK 550 i el seu nom no té res a veure amb el Kalashnikov encara que arriba molt ben armat. Modes de conducció, punys calefactables, full led, un comportament dinàmic impecable i un preu atractiu són part dels seus bons arguments.

L’AK 550 destil·la una imatge esportiva i molt atractiva. Diuen que si s’assembla al TMax però la veritat és que té una personalitat pròpia. Compta amb arrencada sense clau encara que el sistema és una mica lent respecte a un altre rivals. La seva gropa ens trobem davant un quadre d’instruments amb tres pantalles de TFT el maneig de la informació amb els botons no és intuïtiu.

Kymco-AK-500-9Un cop ens posem en marxa el seu comportament dinàmic és un 10, tant del motor com del xassís així com de les suspensions i els frens (pinça Brembo radial de quatre pistons), ja sigui per ciutat o en conducció esportiva ‘a fons’. La posició de conducció és còmoda però si ens asseiem buscant el suport lumbar el manillar queda una mica lluny per a un usuari de talla 1,75 delatant que està pensat per a talles XL.

El motor, una joia de l’enginyeria, és un dels seus bons arguments, igual que la possibilitat de connectar l’AK 550 amb el nostre mòbil amb l’aplicació Noodoe. Els Metzeler Feelfree de sèrie, poder triar entre dos modes de conducció (esportiu i pluja) i el preu, de 9.949 euros enfront dels 12.299 del TMax més accessible, el converteixen en una seriosa alternativa al Yamaha com ens indiquen les llistes de vendes.

Ens va agradarKymco-AK-500-7

  • Motor
  • Part cicle
  • Comportament esportiu
  • Frenada

No Tant

  • Lentitud Smartkey
  • Quadre d’instruments

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2cilindros paral·lelKymco-AK-500-3
  • Cubicatge: 550 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: variador automàtic
  • Potència màxima: 53,7 CV a 7.500 rpm
  • Par motor: 5,7 kg a 5.500 rpm
  • Alçada del seient: 785 mm
  • Distància entre eixos: 1.580 mm
  • Pneumàtic davanter: 120/70 15
  • Pneumàtic del darrere: 160/60 15
  • Capacitat dipòsit: 15 litres
  • Pes en marxa: 230 quilos
  • Preu: 9.949 euros
  • Web: www.kymco.es

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *