La Copa Gironina de Regularitat presenta el calendari per la temporada 2024

La primera cita serà el 27 de gener al Pla de l’Estany
Els cotxes esperant la sortida. SERGI CAMPDELACREU

La Copa Gironina de Regularitat torna amb força per la temporada 2024, presentant el calendari que comptarà amb sis cites. La primera prova de l’any serà el mític Clàssic Pla de l’Estany el 27 de gener, que celebra enguany la seva VIII edició. A més, les proves d’inscripció ja estan a disposició de tots els interessats, i es tancarà aquest procés el 24 de gener.

Cartell i calendari de la temporada 2024 de la Copa Girona de Regularitat. CLASSICS RENT SERVICES

A la primera cita de l’any celebrada al Pla de l’Estany, la seguirà el VIII Cales de l’Empordà, que es portarà a terme el 9 de març. Posteriorment, l’11 de maig hi haurà el VI Critèrium de Montmeló. Entre aquesta prova i la següent hi haurà una pausa de cinc mesos que ens portarà al mes de setembre. El 7 d’aquest mes tornarà la competició en terres ripollenques, amb el VII Ral·li Ripollès Clàssic. La penúltima aturada de la temporada serà el VI Ral·li Terra de l’Aigua, celebrat el 5 d’octubre. Finalment, el calendari posarà punt final amb l’XI Ral·li Platja d’Aro Històric.

Classics Rent Services ofereix un curs de regularitat

Classics Rent Services, organitzadors de la Copa Gironina de Regularitat, ofereixen el VII Curs Iniciació Regularitat Rabbit el 20 de gener a la Sala Polivalent d’Esclanyà. L’objectiu d’aquest curs és formar als nous pilots i copilots en proves de regularitat i ajudar a millorar els coneixements a tots aquells que no siguin novells. La formació comptarà amb un apartat teòric i un de pràctic. Els instructors seran Joan Sastre, campió de la Copa Gironina de Regularitat 2021, Eric Michelet, campió de l’Off Road Classic Cup 2020/21, i Vicenç Llenas, director de Classics Rent Services. Mostraran com funciona una prova de regularitat i la preparació del vehicle per poder participar, sigui en asfalt o terra. En la seva pàgina web s’hi poden trobar els horaris i el full d’incsipció per a tots els interessats.

Text: Roger Amores / Fotos: Classics Rent Services

Total
0
Shares
Anterior
Les primeres declaracions de Marc Márquez com a pilot Ducati

Les primeres declaracions de Marc Márquez com a pilot Ducati

El cerverí ja s'ha desvinculat d'Honda i pot parlar obertament de la nova moto

Posterior
“Si volem estar per davant de Red Bull, no ens podem limitar a copiar-los”

“Si volem estar per davant de Red Bull, no ens podem limitar a copiar-los”

Matt Harman creu que Alpine ha de seguir el seu propi camí

També et pot interessar
Total
0
Share