Dorna ha pres la decisió d’intercanviar l’ordre de les curses de MotoGP del Gran Premi d’Austràlia. El mal temps que es preveu per la jornada del diumenge a Phillip Island podrien fer suspendre la prova principal del GP, sobretot pel vent, i el campionat s’ha cobert les esquenes deixant per l’últim dia la cursa esprint. En cas d’haver d’anul·lar una de les dues, la curta és la menys important pel campionat.
Carlos Ezpeleta, director esportiu de Dorna, ha assegurat que el que més els preocupa és “el vent, no la pluja”. “MotoGP, pel tipus de motos, la velocitat i el tema aerodinàmic, és més sensible al vent que la resta de categories”, ha argumentat Ezpeleta.
Així doncs, la cursa de la categoria reina serà el dissabte a les 6:10h del matí i l’esprint el diumenge a les 5h, hora de Catalunya.
Text: Roger Amores / Foto: MotoGP