La desesperació de Bagnaia: vol tornar a la moto del 2024

El pilot italià vol tenir el prototip de l’any passat al complet per a recuperar sensacions
Marc Márquez i ‘Pecco’ Bagnaia parlant en el podi de l’Sprint Race de Termas de Río Hondo 2025. // MOTOGP
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

Francesco Bagnaia no ha tingut l’inici de temporada que esperava. Ja havia explicat que esperava una superioritat de Marc Márquez en els tres primers GP pel tipus de circuits, però creia que estaria més a prop. A Tailàndia ja va tenir la primera decepció, amb Alex Márquez per davant seu, però a prop dels cerverins. La cursa de l’Argentina ha sigut un cop molt més dur. No només han quedat els dos germans per davant seu, sinó que en cap moment ha estat a prop de competir amb ells, quedant fora del podi en la cursa del diumenge per darrere de Franco Morbidelli. Davant d’aquest escenari, ‘Pecco’ està desesperat, i vol tornar al prototip complet del 2024 per a recuperar les sensacions que tenia l’any passat.

‘Pecco’ Bagnaia per darrere d’Alex Márquez i Marc Márquez a Termas de Río Hondo 2025. // MOTOGP

“Hem fet un pas endavant durant el cap de setmana, però continuo trobant a faltar alguna cosa, com el control del pneumàtic posterior, i és estrany, tenint en compte que la moto és similar a la de l’any passat. Potser, a partir de la pròxima carrera torna a la GP24, perquè de moment les meves sensacions són molt rares. Hem de continuar treballant, però hem de solucionar aquest problema”, responia després del Gran Premi de Termas de Río Hondo. Malgrat que la GP25 sigui molt semblant a la GP24 després de descartar el motor, xassís i aerodinàmica del 2025, ‘Pecco’ voldria descartar totes les peces noves d’enguany per a tornar a rodar amb el material del 2024.

El que més li pesava a Bagnaia era que la diferència no era tanta, però prou per veure com els Márquez s’escapaven en la primera meitat de la cursa. Després, va intentar entrar al podi, però Morbidelli, amb el pneumàtic tou al darrere, “va fer una millor feina que jo”. “Aquesta no és la pitjor situació en la qual he estat. L’any passat, la primera part de la temporada va ser pitjor, però la diferència és que ara tinc un rival que és més consistent, perquè Marc encara no ha comès cap error. 31 punts ja és molt per a recuperar, i cal tenir en compte que la pròxima carrera serà a Austin, on ell és molt fort”, reconeixia el pilot torinès, afegint que “treballant de valent tornaré a marcar la diferència”.

Text: Roger Amores / Fotos: MotoGP

Total
0
Shares
Anterior
El nou Citroën ë-C3 Comercial revoluciona la mobilitat urbana per a professionals

El nou Citroën ë-C3 Comercial revoluciona la mobilitat urbana per a professionals

Un vehicle compacte i elèctric amb gran capacitat de càrrega i autonomia per a

Posterior
EBRO amplia la seva gamma amb nous híbrids endollables

EBRO amplia la seva gamma amb nous híbrids endollables

La marca espanyola EBRO fa un pas endavant en la mobilitat sostenible amb el

També et pot interessar
Total
0
Share