La gamma Hyundai Ioniq s’avança al futur

Després del llançament fa 20 mesos de IONIQ 5, actual Cotxe de l’Any en el Món, Hyundai prepara una ofensiva de producte dins de la línia IONIQ per a continuar avançant en la seva estratègia de mobilitat zero emissions. Els IONIQ 6 i IONIQ SEVEN seran els pròxims a arribar.

Hyundai Motor Group s’ha proposat aconseguir la neutralitat en carboni en 2045, incloent tant les seves fases de producció com de funcionament. Aquesta política de màxima eficiència i respecte al medi ambient se sustentarà en la tecnologia de l’hidrogen, però també en la mobilitat basada en motors elèctrics i bateries, que troba en la gamma IONIQ la seva màxima expressió.

https://youtu.be/nhYzNdkRgkg

L’encarregat de donar el primer impuls a aquesta submarca va ser IONIQ 5, que recentment ha millorat el seu bateria de major capacitat per a incrementar la seva autonomia. Així, en la segona meitat de 2022, la bateria inicial de 72,6 kWh ha deixat el seu lloc a una superior de 77,4 kWh de capacitat, gràcies a la qual el CUV elèctric de la marca coreana és capaç d’aconseguir els 500 quilòmetres d’autonomia amb una única recàrrega.

Hyundai continua avançant en la mobilitat neta, eficient i segura, ja que IONIQ 5 ha estat capaç d’aconseguir la màxima distinció en les proves de xoc d’Euro NCAP (cinc estrelles). Ha destacat especialment en l’apartat de seguretat activa gràcies als dispositius d’assistència a la conducció inclosos en l’equipament Hyundai SmartSense. De fet, IONIQ 5 és el primer model de Hyundai que ofereix el sistema Highway Driving Assist 2 (HDA 2), que combina el control de creuer intel·ligent basat en la navegació (NSCC), l’assistent de seguiment de carril (LFA) i les capacitats de conducció autònoma de nivell 2. Però hi ha més: als Estats Units, IONIQ 5 ha estat reconegut com TOP SAFETY PICK+, el major reconeixement que atorga el Insurance Institute for Highway Safety (IIHS).

Després de la consolidació de IONIQ 5, és el torn a IONIQ 6, que arribarà al mercat espanyol en els primers mesos de 2023. Basat en l’arquitectura E-GMP de Hyundai Motor Group i en un coeficient de resistència aerodinàmica de tan sols 0,21, el pròxim membre de la família IONIQ serà capaç d’aconseguir 614 km d’autonomia amb la bateria de 77,4 kWh. A més, i gràcies al seu sistema de càrrega ràpida de 800 V, podrà aconseguir fins a 351 km d’autonomia en tot just 15 minuts.

Més endavant arribarà un nou SUV, IONIQ SEVEN, el prototip del qual es va poder veure en el Saló de l’Automòbil de Los Angeles de 2021. I des de llavors no ha parat d’aconseguir premis pel seu disseny, entre ells el “Best of the Best” en els prestigiosos Xarxa Dot, un dels més importants a nivell mundial. La seva llarga distància entre eixos, la seva silueta aerodinàmica i les seves proporcions úniques es traslladaran al model final per a aconseguir una presència impressionant.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Nou Porsche 911 Dakar: Qualitats dins i fora carretera

Nou Porsche 911 Dakar: Qualitats dins i fora carretera

Amb una producció limitada a 2

Posterior
Opel cuida la salut dels seus passatgers vigilant la qualitat de l’aire i assegurant una postura sana

Opel cuida la salut dels seus passatgers vigilant la qualitat de l’aire i assegurant una postura sana

A bord del Nou Opel Astra es pot gaudir de l’aire més pur gràcies al

També et pot interessar
Total
0
Share