El dimecres 13 de desembre va haver-hi la trobada semestral de Suzuki Ibèrica a Madrid, unes reunions on solen tractar les estratègies i camins a seguir. En aquesta hi van assistir els gerents i propietaris de la Xarxa de Concessionaris de Suzuki Espanya i Andorra, amb els principals proveïdors, i la presència del Santander Consumer Finance representant a la financera de la marca, Suzuki Finace. El fabricant japonès ha sorprès a tots els assistents presentant en primícia el nou Suzuki Swift, sent la primera unitat d’aquest nou model que arriba al país.
“Com a part essencial del negoci, considerem de vital importància que la Xarxa sigui la primera que conegui les novetats de producte. En aquesta ocasió, hem pogut conèixer els secrets del nou Swift. A més, la bona sintonia de Suzuki amb la seva xarxa de concessionaris és palès des de fa 20 anys”, ha explicat Juan López Frade, president de Suzuki Ibèrica. La presentació a escala mundial d’aquest cotxe es va fer el passat 6 de desembre, i els japonesos esperen que sigui el gran argument per assolir els seus objectius de vendes en el mercat.
Referent a l’estratègia comercial del 2024, Suzuki continuarà enfocada en la rendibilitat de la Xarxa, que augmentarà respecte al 2023. El camí per aconseguir-ho passar per centrar-se en el client particular. “En el tancament de novembre, Suzuki acumula unes vendes a particulars que suposen el 62,5% del total. Tornem a demostrar el compromís de Suzuki Motor Ibèrica amb els seus concessionaris, tractant que siguin més rendibles cada dia”, il·lustrava López Frade.
Text: Roger Amores / Foto: Suzuki