Lamborghini posa el conductor al centre del nou Huracán Evo

Lamborghini ha presentat el nou Huracán Evo amb tracció posterior. Una màquina de conducció que genera 610 CV de potència màxima a 8.000 rpm i 560 Nm de par a 6.500 rpm. El model té un pes de 1.389 kg i una velocitat màxima de 325 km / h. Accelera de 0 a 100 km / h en 3,3 segons.
Un Lamborghini Huracán Evo de color groc

El model incorpora novetats en el disseny i tracció posterior

Un Lamborghini Huracán Evo de color grocLamborghini ha presentat el nou Huracán Evo amb tracció posterior. Una màquina de conducció que genera 610 CV de potència màxima a 8.000 rpm i 560 Nm de par a 6.500 rpm. El model té un pes de 1.389 kg i una velocitat màxima de 325 km / h. Accelera de 0 a 100 km / h en 3,3 segons.

Segons l’equip de disseny de la marca, el vehicle no està pensat per aconseguir velocitats rècord en un circuit sinó per  ser un cotxe de “instint per al conductor”.

Dissenyat per divertir al seu volant

El nou control de tracció (P-TCS) està calibrat amb tracció posterior. Brinda par fins i tot durant la fase en què l’automòbil recupera l’adherència després d’un derrapatge o lliscament lateral.

La intervenció de la P-TCS es calibra segons els modes de conducció seleccionats mitjançant un botó en el volant. En la modalitat Strada, el P-TCS minimitza el patinatge de les rodes del darrere. Això garanteix l’estabilitat i la seguretat en totes les condicions. El P-TCS gestiona el lliurament de par a superfícies de baixa adherència.

En la modalitat Sport el P-TCS maximitza l’experiència de diversió al volant. I és que les rodes del darrere poden lliscar i patinar durant l’acceleració. El sistema reconeix condicions en què l’angle de sobreviratge augmenta ràpidament i limita el lliurament de par a les rodes del darrere. Així el conductor pot controlar i estabilitzar el cotxe.

En la modalitat Corsa el P-TCS està calibrat per aconseguir que el lliscament de les rodes del darrere optimitzi la tracció i agilitat del cotxe en la sortida d’un revolt.

Xassís híbrid

El xassís híbrid del model combina alumini lleuger i fibra de carboni. La carrosseria és d’alumini i resina termoplàstica. El pes en buit total és de 1.389 kg. Això aporta una relació pes-potència de 2,28 kg / CV. Amb una distribució de pesos davantera / del darrere de 40/60, el cotxe s’assenta sobre una suspensió de doble forquilla amb quadrilàters superposats i amortidors passius.

La direcció dinàmica Lamborghini (LDS) electromecànica i Servoasistida està ajustada específicament per al model. La caixa del canvi de doble embragatge de set velocitats possibilita canvis de marxa més ràpids.

Novetats en el disseny

L’Huracán Evo RWD es caracteritza per una imatge “esculpida i decidida”. Es complementa per un nou ‘spoiler’ davanter i aletes verticals a l’interior d’unes entrades d’aire frontals més grans i amb marc.

A l’interior, el lloc de comandament ofereix una pantalla tàctil HMI de 8,4 “a la consola central. Des d’ella es controlen les diferents funcions del cotxe i connectivitat.

Tant per dins com per fora, el programa ‘ad personam’ de Lamborghini ofereix opcions per a la personalització del color i l’acabat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Anterior
Volvo signa el sisè any de rècord de vendes gràcies als SUV
El Volvo XC60

Volvo signa el sisè any de rècord de vendes gràcies als SUV

La marca sueca ha superat la barrera dels 700

Posterior
Hyundai Ioniq, Més connectat, segur i eficient
Un dels models elèctrics del Ioniq

Hyundai Ioniq, Més connectat, segur i eficient

Els Ioniq Híbrid,Híbrid Endollable i Elèctric presenten dissenys renovats tant a

També et pot interessar
Total
0
Share