L’electritzant experiència de conducció del Ford Mustang Mach-E

Fent proves en llacs congelats, en deserts abrasadors o utilitzant simuladors de conducció d’última generació … els equips d’enginyeria de Ford han treballat a tot el món per desenvolupar un Mustang Mach E totalment elèctric que ofereix una veritable experiència de conducció Mustang als clients de tot el món.

I quan es tracta de saber exactament què és el que altera el pols dels conductors europeus, o els ajuda a relaxar-se, ningú entén millor aquests usuaris que l’equip de les instal·lacions de proves de Ford a Lommel, Bèlgica.

Aquí, les característiques úniques de la suspensió, la direcció, el motor i fins i tot la tecnologia d’assistència al conductor es van combinar per crear un Mustang Mach-E que compleix amb les expectatives dels conductors europeus amb el primer vehicle construït per Ford concebut com a model totalment elèctric.

“Amb la tecnologia actual podem adaptar un vehicle al món virtual, de manera que els nostres primers prototips van encaminats a oferir el caràcter adequat, però, aquest últim 10 per cent crític només pot definir-se a la carretera”, explica Geert Van Noyen, gerent de dinàmica de vehicles de Ford Europa. “La plataforma totalment elèctrica del Mustang Mach-E ens permet adaptar l’excel·lent experiència de conducció a el volant a la carretera de muntanya Trollstigen a Noruega, l’autobahn alemanya o les carreteres secundàries britàniques”.

La clau del caràcter intrínsecament esportiu del Mustang Mach-E són els motors elèctrics de resposta que accionen les rodes i una bateria sota el sòl que fa possible un centre de gravetat baix.

Utilitzant els 100 km de pistes de proves de les instal·lacions de proves de Lommel -que recreen superfícies de carreteres des del paviment belga fins les llambordes francesos, i presentanréplicas de superfícies de carreteres de països com el Regne Unit, Alemanya i Espanya, els enginyers de Ford van incorporar un característic toc europeu

Les carreteres típicament més estretes i revirades d’Europa, amb límits de velocitat més alts que en altres regions, requereixen respostes úniques de la direcció connectada i segura del Mustang Mach-E, recolzada per ajustos especialment seleccionats per als amortidors i barres antibolcada de sistema de suspensió.

Fins i tot els pneumàtics s’han triat especialment per oferir l’equilibri ideal d’adherència i confort de conducció en l’àmplia varietat de superfícies de carreteres i condicions climàtiques de el continent europeu.

Una conducció suau i estable és essencial per a les altes velocitats que es troben a les autopistes europees. L’avaluació de les característiques de creuer a alta velocitat de el model totalment elèctric es va dur a terme a les autopistes alemanyes i en el circuit inclinat de 220 km / h i 4,2 km de les instal·lacions de Lommel.

“L’ús d’energia elèctrica pura significa que l’interior del Mustang Mach-E és molt silenciós, i això fa que sigui encara més important evitar que el soroll i les vibracions no desitjades arribin a l’interior”, explica van Noyen.

Les tecnologies d’assistència al conductor, com el Control de Creuer Adaptatiu amb Stop & Go, el Reconeixement de Senyals de Velocitat i el Centrat de Carril1, són capaços d’interpretar els senyals de trànsit i les marques dels carrils en tot el continent, per garantir que els conductors es beneficiïn de la mateixa experiència de conducció intuïtiva i sense estrès, independentment d’on visquin, treballin o estiguin de vacances.

A més, el lliurament immediat d’energia elèctrica proporciona les respostes esportives preferides dels conductors europeus. El sistema de tracció a les quatre rodes del Mustang Mach-E aplica el parell de forma independent a les rodes davanteres i a les del darrere per millorar l’acceleració i la conducció. Els enginyers de Ford van provar rigorosament el sistema per assegurar-se que ofereixi la quinta essència de la tracció posterior del Mustang en condicions meteorològiques que van des de la neu escandinava fins a l’estiu espanyol.

I la capacitat d’ajustar l’experiència de maneig del Mustang Mach-E no només està en les mans dels enginyers de Ford. Els conductors poden triar entre les maneres de conducció Whisper, Active i Untem. Cada manera ofereix ajustos únics per a la direcció, el pedal de l’accelerador i la sensació de desacceleració, la il·luminació ambiental i fins i tot els sons del vehicle per adaptar l’experiència a l’estat d’ànim del conductor.

Ford també va completar recentment una gira per Noruega – un dels mercats més avançats d’Europa en matèria de vehicles electrificats – amb el Mustang Mach-E, ajudant a proporcionar una visió del funcionament diari de el model usant la infraestructura de càrrega existent.

En condicions reals, el model de bateria d’autonomia estesa i tracció a les quatre rodes amb una autonomia de conducció WLTP de 54.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Presentació del Nissan Micra 1.3 per la Copa Micra Clàssic Off Road

Presentació del Nissan Micra 1.3 per la Copa Micra Clàssic Off Road

Aquest passat dissabte al II Clàssic Esprint Pla de l’Estany, es va

Posterior
La Direcció General de Trànsit multarà tots els vehicles que no circulin pel carril de la dreta en autovies i autopistes

La Direcció General de Trànsit multarà tots els vehicles que no circulin pel carril de la dreta en autovies i autopistes

La Direcció General de Trànsit multarà amb fins a 200 euros tots els vehicles

També et pot interessar
Total
0
Share