ŠKODA ha fet entrega dels vehicles que la marca cedeix a el RCD Espanyol per a la temporada 2020/2021, en el marc de l’acord de patrocini signat a finals de l’any passat. Els cotxes, pertanyen a les gammes dels models KAROQ, OCTAVIA i KAMIQ.
En el marc de l’acord de patrocini signat destaca una novetat per sobre de la resta: les jugadores del primer equip femení del club han rebut també els seus vehicles. La marca txeca vol apostar d’aquesta manera per la promoció de l’esport femení i la igualtat entre els dos equips professionals.
El lliurament de cotxes s’ha celebrat a la Ciutat Esportiva Dani Jarque, i hi han assistit els capitans i capitanes dels dos primers equips de club, acompanyats dels seleccionats entrenadors, Vicente Moreno i Rubén Casado i de la resta d’integrants dels dos equips .
L’acord de patrocini amb el RCD Espanyol, iniciat el 2018, és la primera incursió de la marca en el món de el futbol d’elit.
