Marc Márquez, a un pas del títol: horaris i com seguir el GP del Japó

Tots els moments claus per no perdre’t res del cap de setmana a Motegi
Marc Márquez en una entrevista la temporada 2025. // MOTOGP
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

El Gran Premi Motul del Japó se celebra a Mobility Resort Motegi del 26 al 28 de setembre de 2025. Aquest serà el primer escaló de la gira asiàtica i arriba amb l’afegit que Marc Márquez tindrà la primera oportunitat real de tancar el campionat aquesta temporada, cosa que farà que molts aficionats hi estiguin pendents.

Cartell promocional del Gran Premi del Japó 2025. // MOTOGP

Divendres 26/09

Es recomana apuntar-se el despertador perquè la jornada de proves comença de matinada a l’hora europea. El programa d’obertura és Moto3 FP1 a les 02:00 h, Moto2 FP1 a les 02:50 h i MotoGP FP1 a les 03:45–04:30 h; al llarg del dia hi haurà més sessions de pràctica que ajuden els equips a preparar el GP i classificar-se, o no, a la Q2. A partir de les 06:15 h, comença la Practice per a Moto3, seguint el mateix ordre de les categories, acabant amb MotoGP a les 08:00 h del matí.

Dissabte 27/09

Serà la nit clau per a la graella, i la primera gran cita per als que volen seguir la lluita pel títol: les sessions de classificació de MotoGP arriben ben entrada la matinada. La Q1 de MotoGP a les 03:50 h i Q2 a les 04:15 h. El plat fort del dia és la Sprint Race, programada a 08:00 h. Recorda que la cursa del dissabte pot tenir un paper important per maquinitzar les oportunitats, però el títol no es podrà decidir definitivament fins a la cursa llarga del diumenge.

Diumenge 28/09

La jornada del diumenge comença molt aviat amb el Warm-Up, a les 02:40 h, seguit per la Rider Parade, la rua amb tots els pilots de la categoria reina. Després, les tres curses principals: Moto3 a les 04:00 h, Moto2 a les 05:15 h i la cursa de MotoGP (24 voltes) a 07:00 h. Serà en aquesta cursa llarga on, si els números surten, Márquez podrà proclamar-se campió. Serà important tenir en compte la diferència horària i posar l’alarma amb antelació qui no es vulgui perdre el retorn del Tro de Cervera a l’Olimp del motociclisme.

Per veure el GP des d’Espanya, la transmissió oficial, com de costum, estarà al càrrec de DAZN (disponible també a través de Movistar+, Orange i Vodafone mitjançant els canals de DAZN). També, es pot contractar el VideoPass de MotoGP per a seguir-ho des de la senyal internacional i tenir accés al Timingpass (els temps en directe de cada sessió) i totes les sessions al complet un cop finalitzades. El preu està rebaixat al 70% per a gaudir del final de temporada.

I si vols un resum complet de què necessita Marc Márquez per ser campió al Japó, pots consultar-ho en aquest article de lectura ràpida: “Marc Márquez, a un pas del títol: què li cal per ser campió al Japó” — allà trobaràs la comptabilitat de punts i les condicions precises perquè el títol caigui a Motegi.

Text: Roger Amores / Fotos: MotoGP

Total
0
Shares
Anterior
Alonso flirteja amb una retirada imminent: “Ja no necessito córrer”

Alonso flirteja amb una retirada imminent: “Ja no necessito córrer”

L'asturià explica quines són les seves possibilitats de futur i quins escenaris

Posterior
EBRO confirma el nom del seu nou model representatiu: arriba l’S900

EBRO confirma el nom del seu nou model representatiu: arriba l’S900

El nou EBRO S900 PHEV 4×4, un SUV híbrid endollable de grans dimensions i

També et pot interessar
Total
0
Share