Marc Márquez ja vola amb la Ducati del Gresini Racing Team

El cerverí ja roda amb el Gresini Racing Team en el test de València
Marc Márquez treballant amb el Gresini Racing Team. GRESINI

Després de 10 anys en el Repsol Honda Team, Marc Márquez comença una temporada amb uns colors diferents. El cerverí ja ha pujat a la Ducati dins del seu nou equip, el Gresini Racing Team, protagonitzant un moment històric. Un vuit cops campió del món deixant la marca més llorejada per anar a una formació satèl·lit. Només té una moto, la que fins el diumenge era la de Johann Zarco, així que rodarà amb més precaució que normalment per no caure. Un cop acabada la primera tanda, de set voltes, s’ha situat tercer, amb uns registres més que positius. Quan s’ha tret el casc, tenia un somriure d’orella a orella.

L’expectació era gegant. La porta del seu box estava plagada de càmeres, flaixos i ulls posats en el 93. Normalment en els tests els pilots i les motos són totalment negres, però han pintat la moto i la granota amb el seu número gegant de color vermell. Saben que li faran moltes fotos. En el primer gir al circuit, Javi Ortiz, l’únic mecànic que s’ha endut en aquesta nova aventura, li ha tret una pissarra amb el missatge “Benvingut a la família”. Ha anat augmentant el ritme progressivament, finalitzant la primera tanda a 0,3 segons del seu germà Alex Márquez i dins del top-3.

La seva reacció un cop ha baixat de la moto ha valgut més que mil paraules. Davide Tardozzi, director de l’equip Ducati Lenovo, ha quedat al·lucinat amb la primera presa de contacte del cerverí amb la moto de Borgo Panigale. “Impressionant. Millor del que esperava”, ha reconegut l’italià. Són només uns entrenaments, i la primera tanda, però Marc Márquez comença amb molt bon peu el seu camí en l’equip liderat per Nadia Padovani.

A poc més d’una hora perquè s’acabi el test, Marc Márquez ha marcat el millor temps del dia. La graella de MotoGP ja tremola.

Text: Roger Amores / Foto: Gresini Racing Team

Total
0
Shares
Anterior
Opel: Pioner en la revolució de la mobilitat elèctrica i vegana

Opel: Pioner en la revolució de la mobilitat elèctrica i vegana

Opel està transformant la mobilitat individual amb una visió clara: vehicles

Posterior
Pepe Martí puja a F2 amb Campos Racing i Red Bull

Pepe Martí puja a F2 amb Campos Racing i Red Bull

El català serà a la categoria prèvia a la F1

També et pot interessar
Total
0
Share