Jorge Martín ha patit una forta caiguda en el revolt 2 del Circuit Internacional de Sepang en la primera jornada del test oficial de pretemporada celebrat a Malàisia. En aquesta acció, la segona vegada que anava per terra en el mateix entrenament, li ha provocat una doble fractura del cap del cinquè metacarpià de la mà dreta i del tercer, quart i cinquè metatars del peu esquerre. El vigent campió del món viatjarà demà dijous cap a Espanya per a ser intervingut de les seves lesions i es perdrà el que resta de pretemporada 2025.
El pilot espanyol només ha pogut fer 13 voltes amb la seva nova Aprilia RS-GP25, cinc de llançades. A més, la seva millor volta no ha rebaixat els dos minuts, registrant el pitjor temps de la graella i situant-se en l’última plaça. En el moment de la segona caiguda, era el primer gir que feia amb un ritme competitiu de la tanda, així que segurament el motiu de l’accident és que el pneumàtic encara estava fred.
Mal dia pels interessos d’Aprilia, ja que, més enllà de l’imprevist amb el seu nou pilot franquícia, Raúl Fernández també ha patit un accident que li ha provocat una fractura en la mà esquerra; també marxa cap a casa. Fabio DiGiannantonio ha anat per terra en el revolt 5 i s’ha trencat la clavícula esquerra. El del VR46 viatjarà a Roma per a ser intervingut.
Text: Roger Amores / Fotos i vídeo: MotoGP