Home Actualitat Mazda mostra el seu últim esportiu: El MX-5 RF
Mazda mostra el seu últim esportiu: El MX-5 RF

Mazda mostra el seu últim esportiu: El MX-5 RF

0
0

Mazda ha presentat el MX-5 RF, l’última versió del seu llegendari esportiu. Segons l’empresa “el vehicle obre una nova dimensió a la conducció a l’aire lliure amb capota oberta però al mateix temps es manté fidel a l’objectiu de l’anterior MX-5 amb capota rígida retràctil d’obertura elèctrica: fer que l’experiència de posar-se al volant d’ un roadster resulti més accessible a un espectre més ampli dels conductors “.

El nou Mazda MX5 (Foto: Mazda)
El nou Mazda MX5 (Foto: Mazda)

El MX-5 RF té un estil fastback, amb una línia del sostre que cau suaument fins a la saga. La part posterior del sostre i la finestra del retràctil li donen qualitats innovadores quan circula amb la capota oberta El sostre elèctric s’obre i tanca amb només prémer un botó, amb el cotxe en moviment a velocitats de fins a 10 km / h. Un cop obert, el sostre queda recollit de manera compacta i eficient. Malgrat el seu disseny “esvelt”, el MX-5 RF té el mateix espai de maleter que el model amb capota de lona. I, també a semblança de la versió de capota de lona, ​​el nou model es comercialitzarà a Europa amb dos motors de gasolina plens d’energia: el 1.5 l. SKYACTIV-G i el 2.0 l. SKYACTIV-G, amb una transmissió manual de sis velocitats SKYACTIV-MT nítida o -només per al MX-5 RF amb canvi automàtic de sis velocitats.

Tecnologia Takuminuri al Mazda MX-5

Una altra novetat del MX-5 RF és la gamma de colors de la carrosseria. Entre ells destaca el to Machine Grey, un nou color premium creat especialment per accentuar les subtils superfícies dinàmiques dels exteriors “KODO, ànima del moviment”. “El color Machine Grey expressa la bellesa que destil·la la força i precisió d’una màquina”, i s’ha desenvolupat “des del convenciment que el color és un dels elements bàsics de la forma”. En aquest cas, “intensifica el contrast entre les llums i les ombres amb un acabat elegant i d’alta densitat, que crea la sensació que la carrosseria s’ha fos a partir d’un bloc massís d’acer”.

Per aconseguir aquest efecte, el procés d’aplicació de la pintura és crucial. Mazda ha fet evolucionar la seva tecnologia de pintura Takuminuri per tal d’obtenir un acabat precís i d’alta qualitat, amb un efecte d’acabat a mà semblant al realitzat per un expert artesà. El sistema fa servir una estructura de tres capes de pintura: una capa de color, un reflectant i una altra transparent. La capa reflectant conté partícules d’alumini d’alt brillantor extremadament primes. Durant el procés d’assecat es contreu i queda amb una quarta part del gruix de les capes reflectants normals. Les partícules d’alumini formen una fina capa amb un espaiat regular. Sobre ella, s’aplica un acabat d’alta densitat que aporta brillantor quan incideix la llum i un genuí aspecte metàl·lic a tota la superfície. La capa reflectant i la capa de color porten també un pigment de color Jet Black. Aquest to resulta visible en els espais entre les partícules d’alumini i produeix un matís negre que intensifica el contrast. El color Machine Grey s’aplicarà a diversos dels models de la gamma de Mazda, començant pel Mazda CX-9, que sortirà a la venda a Estats Units a la primavera.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *