MG Marvel R: Competitiu i molt complet

El nou crossover elèctric d’MG ja ha arribat a AM 94 Motor amb tres nivells d’acabat, un disseny realment modernista, un interessant apartat tecnològic i, també, amb una autonomia de més de 400 km.

MG ha iniciat una gran ofensiva al nostre país com a part del seu retorn a Europa. Per consolidar aquesta presència, la ressuscitada Morris Garage introdueix el Marvel R, un SUV elèctric que arriba disposat a fer-se un lloc en un dels segments amb major projecció en els pròxims anys amb una relació qualitat-preu d’allò més interessant.

Aquest SUV del segment C, vistós i de dimensions considerables, ofereix un espai interior notable, que emana qualitat i on tampoc faltarà l’últim en tecnologia, destacant una pantalla tàctil flotant de 19,4 polzades per al sistema d’info entretenimient MG iSMART, la qual oferirà una bona quantitat de funcions de connectivitat a més de ràdio DAB+, Bluetooth, connexió USB, punt d’accés Wi-Fi per a connectar dispositius mòbils a Internet i la integració del telèfon intel·ligent a través d’Apple CarPlay o Android Auto. A més, compta amb un maleter de 357 litres de capacitat, ampliables a 1.396 litres, als quals es poden sumar altres 150 litres addicionals sota el capó davanter en la versió de tracció posterior.

Un altre aspecte destacat són les seves avançades funcions de seguretat i assistència a la conducció gràcies a l’MG Pilot, que incorpora un total de 14 sistemes d’ajuda a la conducció, com alertes per a prevenir perills i sistemes intel·ligents per a mantenir la tracció i l’estabilitat. A més en aquest Marvel R s’inclouen dos nous sistemes, l’Assistent d’Emergència de Manteniment de Carril i el Sistema d’Alerta de Somnolència.

A nivell mecànic aquest SUV estarà disponible amb un tren motriu 100% elèctric amb dues configuracions diferents, una versió amb tracció posterior de 180 CV de potència i una autonomia de 402 km. Per qui en necessiti més, sempre podrà optar per la versió amb tracció a les quatre rodes que comptarà amb tres motors elèctrics, que rendeix una potència màxima de 288 CV i una autonomia de 370 kms en cicle combinat WLTP.

Amb aquests ingredients serà capaç de fer un 0 a 100 km/h en uns 4,9 segons i d’aconseguir els 200 km/h. Totes dues versions estaran alimentades per una bateria d’ió-liti de 70 kWh amb capacitat de càrrega normal (CA) amb carregador trifàsic d’11 kW a bord, o bé una càrrega ràpida (DC) que permet recuperar el 80% de la seva capacitat en uns 40 minuts. A més de tot això compta també amb un sistema V2L que permetrà que aquest MG Marvel R pugui actuar com un carregador portàtil per a oferir energia per exemple a un patinet elèctric, a un compressor d’aire o fins i tot a un altre cotxe elèctric.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
L’últim ball de Valentino Rossi

L’últim ball de Valentino Rossi

Circuit Ricardo Tormo de Xest, València

Posterior
El nou Peugeot 308 ja escalfa motors

El nou Peugeot 308 ja escalfa motors

S’acosta un dels moments més esperats de l’any, sobretot per aquells

També et pot interessar
Total
0
Share