Després de moltes setmanes de rumors i informacions, MotoGP ha confirmat que el Misano World Circuit Marco Simoncelli és l’escenari elegit per a substituir el GP de Kazakhstan, programat pel cap de setmana del 21 i 22 de setembre. Les inundacions patides en el territori asiàtic han provocat problemes “operatius i logístics” que han fet impossible la seva celebració. Així doncs, Misano acollirà una segona cita del calendari en el seu recorregut anomenada GP de l’Emília-Romanya.

“MotoGP es complau a organitzar un segon esdeveniment en l’emblemàtic traçat adriàtic, donant als apassionats aficionats italians una nova oportunitat de veure en acció l’esport més emocionant del món. El GP d’Itàlia d’aquesta temporada es va convertir en el segon Gran Premi amb major assistència de públic de la història, i es preveu que les entrades per al GP de San Marino, la primera visita de MotoGP a Misano aquesta temporada, s’esgotin aviat”, ha explicat DORNA en el comunicat oficial.
Així doncs, tindrem dues visites del mundial a San Marino i el calendari inicial perd les seves cites de Kazakhstan i l’Índia.
Text: Roger Amores / Fotos: MotoGP