Home Actualitat Mitsubishi ES QUEDA!
Mitsubishi ES QUEDA!

Mitsubishi ES QUEDA!

0
0

L’Aliança Renault-Nissan-Mitsubishi va anunciar fa unes setmanes el repartiment de mercats automobilístics en què a Mitsubishi li corresponia prioritàriament els mercats del Sud-est Asiàtic i Oceania i, per tant, abandonava Europa. El nou Eclipse Cross 2022 es llançarà a Austràlia i Nova Zelanda al novembre, però també als Estats Units en el primer trimestre de 2021, segons ha anunciat la companyia. A Amèrica del Nord, “de moment”, no està previst comercialitzar la versió híbrida endollable. A “altres mercats selectes”, entre ells l’espanyol, sí que està ja en la planificació comercial. Per tant, està previst iniciar les vendes del nou Eclipse Cross a l’Estat espanyol el mes de març de 2021.

Mitsubishi Motors ha presentat el nou Eclipse Cross PHEV, segon híbrid endollable de la marca, que demostra la seva forta aposta per una tecnologia que no deixa d’expandir-se a Europa. També ha anunciat de manera oficial la seva comercialització al nostre continent, com hem comentat anteriorment.

ECLIPSE CROSS PHEV

L’Eclipse Cross PHEV creix en grandària, potencia la seva imatge esportiva amb una imatge exterior totalment redissenyada, actualitza els seus interiors i, per descomptat, incorpora l’extraordinària tecnologia ja coneguda per tots en la gamma Outlander.

El disseny renovat és obra de l’equip que dirigeix ​​el cap de producte de Mitsubishi, Minouru Uehara. Davant mostra un nou protector de para-xocs i un disseny de grups òptics diferent. Es redissenya també l’escotilla del darrere per millorar la visibilitat de la finestra dividida en dues de l’Eclipse Cross. També els llums posteriors canvien amb extensió cap amunt, així com el disseny del portó. A l’interior es pretén un aspecte sofisticat amb seients de cuir gris clar, detalls platejats i adorns en les portes. Incorpora un nou sistema d’àudio, pantalla de 8″ més a prop dels ocupants davanters i s’ha eliminat el panell tàctil multifunció a la consola central. El Eclipse Cross 2022 porta el mateix motor construït en alumini i turboalimentat amb injecció directa de gasolina MIVEC d’1.5 litres i 163 cavalls. La marca assegura que el turbocompressor compacte redueix el consum de combustible i millora l’eficiència juntament amb la transmissió automàtica variable contínua de vuit marxes. El sistema de tracció total S-AWC de la casa s’enriqueix amb uns amortidors del darrere més grans.

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *