OUTLANDER PHEV: Silenci, es roda | ElMotordeGirona.cat
Home Proves MITSUBISHI OUTLANDER PHEV: Silenci, es roda
MITSUBISHI OUTLANDER PHEV: Silenci, es roda

MITSUBISHI OUTLANDER PHEV: Silenci, es roda

0
0
El Mitsubishi Outlander PHEV
El Mitsubishi Outlander PHEV

Suavitat de funcionament, confort i dinamisme destaquen en l’Outlander PHEV, la versió que faltava per arribar d’aquesta reeixida i renovada gamma.

Text: Sergi Mejías / Fotos: Mitsubishi

Estètica renovada

De la mateixa manera que la resta dels seus ‘germans’, el PHEV es beneficia d’un restyling amb un nou frontal on destaca la graella i els llums de posició diürna. A més, ara destil·la una imatge més estilitzada, més baixa i ampla tot i ser més llarga amb els seus 4,695 metres.

Híbrid endollable

L’Outlander PHEV està impulsat per un motor de gasolina de 2 litres i 121 CV a més de dos motors elèctrics, un situat al tren davanter de 82 CV i 137 Nm i un altre al cul de 82 CV i 195 Nm. Les bateries requereixen cinc hores per carregar-se en una xarxa elèctrica domèstica.

El Mitsubishi Outlander PHEV
El Mitsubishi Outlander PHEV

Gestió energètica

Són 52 quilòmetres d’autonomia en mode elèctric i 818 d’autonomia total. Encara que crida més l’atenció poder triar entre dos modes la gestió de l’energia: Charge (el motor de gasolina carrega la bateria) i Save (conserva la bateria).

Com va

La primera impressió en pujar és de confort i amplitud interior, amplitud que es percep a l’exterior amb els seus més de 4,5 metres de llarg. No obstant això, l’excel·lent radi de gir de la direcció fa de les maniobres un joc de nens. La suavitat de funcionament és una constant, gràcies en part al canvi CVT. Tanmateix aquest canvi no permet esprémer el potencial de la mecànica. El sistema S-AWC de control dinàmic és tota una garantia i ofereix quatre maneres de conducció (Eco, Normal, Snow i Lock).

El Mitsubishi Outlander PHEV
El Mitsubishi Outlander PHEV

Sinònim d’èxit

Amb més de 50.000 unitats venudes a Europa, l’Outlander PHEV és el SUV híbrid endollable més venut del món. Arriba amb un sol acabat, el Kaiteki que inclou climatitzador, llandes d’aliatge i volant multifunció, entre d’altres. El preu, de 34.270 euros, també resulta interessant.

 

 

Ens ha agradat

  • Refinament en marxa
  • Habitabilitat
  • equipament
  • Autonomia

No tant

  • Canvi CVT
  • Disseny pantalla multifunció

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 4 cilindres en línia + 2 elèctrics
  • Cilindrada: 1.998 cc
  • Potència màxima: 203 CV
  • Velocitat màxima: 170 km / h
  • Acceleració de 0-100 km / h: 11 segons
  • Consum mitjà: 1,8 litres / 100 kms
  • Emissions: 52 gr / km
  • Llarg / Ample / Alt: 4.695 / 1.800 / 1.710 mm
  • Pes: 1.920 kg
  • Maleter: 498 litres
  • Garantia: 5 anys o 100.000 kms
  • Web: www.mitsubishi.es
  • Preu: 34.270 €

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *