Ja tenim aquí el nou Mistsubishi Space Star. Un model racional i situat al vell mig entre dos segments, l’A i el B, i el qual, destaca per una imatge més dinàmica i actualitzada, un interior espaiós i més tecnològic, un equipament més complet i, tot això, a un preu assequible quan a adquisició i manteniment.
El seu disseny és més fresc i desenfadat, amb una imatge més juvenil i amb un frontal que s’assembla al llorejat ASX, denominat Dynamic Shield. A més, el lateral de l’Space Star és més perfilat, el paraxocs posterior li atorga una sensació d’elevació més marcada i, de retruc, s’ha optimitzat el seu coeficient aerodinàmic; ara de 0,27 Cx.
L’equipament del Mitsubishi Space Star ha millorat notablement, optimitzant tecnologia i seguretat. Disposa d’una pantalla tàctil central de 7 polzades, dotada de càmera posterior al fer marxa enrere i connectivitat i infoentreteniment, una pràctica càrrega davantera USB i sistemes d’assistència al conducció com frenada automàtica d’emergència amb detecció de peatons, avís de sortida de carril involuntari i activació de llums llargues automàtiques.
És un cotxe còmode, pràctic i de tacte molt fi en tot tipus de situacions, sobretot gràcies al seu propulsor de gasolina de tres cilindres, fabricat en alumini, d’1.2 litres i 80 CV de potència, amb un embragatge i canvi realment suaus. Aquest motor de l’Space Star és una alternativa realment racional gràcies al seu reduït consum (5 litres als 100 kms.) i amb uns costos de manteniment d’allò més continguts.
Al volant de l’Space Star notes la seva correcta posició de conducció, un xic elevada per augmentar la bona visibilitat frontal i per augmentar la sensació de seguretat. Es mou com peix a l’aigua a la ciutat, notant-lo lleuger i confortable, i amb un bon aïllament acústic, i destacant pel seu excel·lent radi de gir i l’agradable conducció que permet en tot moment, fins i tot, al escapar-te de les concorregudes zones centrals de les ciutats.
FITXA TÈCNICA
Mitsubishi Space Star 120 MPI Kaiteki
Motor: Gasolina de 1.193 cc
Potència: 80 CV
Canvi: Manual de 5 velocitats
Acceleració de 0 a 100 km/h: 12,6 segons
Consum: 5 l/100 km
Emissions: 113 gr/km
Pes: 950 kg
Dipòsit: 35 litres
Maleter: 209 litres
Podeu demanar més informació a AM 94 Motor, concessionari oficial Mitsubishi a la província de Girona. www.am94.com