Home Motos Montesa Cota 300RR, dissenyada per competir
Montesa Cota 300RR, dissenyada per competir

Montesa Cota 300RR, dissenyada per competir

0
0

Montesa ha ampliat la seva actual gamma amb la comercialització d’un nou model de trial, l’espectacular Montesa Cota 300RR, la qual destaca per la seva exquisidesa i exclusivitat i que ha estat desenvolupada amb una clara orientació ‘racing’ per satisfer als més exigents seguidors de la marca.

CotaLa marca comptava fins avui amb dos models d’altíssima qualitat en la seva gamma, les Cota 4RT260 i la Race Replica, les principals senyes d’identitat són la seva avançada tecnologia, fiabilitat i qualitat de components. Tot i això, els clients de major orientació ‘racing’ sol·licitaven un increment de prestacions de motor alhora que més lleugeresa per poder plantar cara a les màquines de 2 temps. En base a aquestes dues premisses i mantenint les principals senyes d’identitat dels models Cota4RT, l’equip de desenvolupament de Montesa Honda, juntament amb l’estreta col·laboració dels departaments de R&D de Motor Honda Co Ltd, han desenvolupat la nova Cota 300RR, un model de clara orientació ‘racing’ sense renunciar als alts estàndards de qualitat distintius de la marca.

El model compta amb la provada experiència heretada de les màquines de competició i és el model fabricat en sèrie que més s’assembla als prototips de fàbrica pilotats per Toni Bou, Takahisa Fujinami i Jaime Busto. En definitiva una autèntica motocicleta de competició, a l’abast dels aficionats.

L’equip de desenvolupament de la Cota 300RR ha treballat en dos aspectes fonamentals: augmentar la potència i alleugerir tot el conjunt. Per a això, el grup termodinàmic compta amb un nou motor que destaca per un notable augment de cilindrada, a base d’incrementar el diàmetre i també la carrera del pistó, un aspecte que sumat a la nova bomba de combustible de major cabal aconsegueix una destacable augment de parell i de potència, sobretot en mitjans, mantenint la seva coneguda suavitat de resposta en baixos. D’altra banda, el model ha estat sotmès a una important dieta d’aprimament a base de reduir pes on és més efectiu. D’aquesta manera, el model compta ara amb una lleugera forquilla de suspensió Tech amb barres d’alumini i adopta nous cubs de roda alleugerits i mecanitzats en alumini, solucions que suposen un important estalvi de pes. L’aplicació d’aquests components, la destacable reducció del fre motor i el reposicionament de les estreps, incideixen en una major sensació de lleugeresa de tot el conjunt.

Entre altres millores, també destaca l’adopció d’un nou amortidor Showa que contribueix a millorar la tracció, o les noves bombes de fre i embragatge, que milloren el tacte i les prestacions. Els pneumàtics Michelin X11 també disposen d’un adherència i tracció.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *