La Moto Guzzi V85 TT sorprèn gratament des del primer cop d’ull i sedueix amb el seu comportament dinàmic
Moto Guzzi postula la V85 TT amb una estètica inspirada en línies clàssiques, que es fan paleses en la silueta del dipòsit, en l’òptica davantera de doble far, en el xassís tubular i en el seu característic motor en V en disposició transversal. El lliurament de potència es molt lineal i facilita la conducció. Permet a l’usuari d’alçada mitja tocar a terra fàcilment. Compte amb tres modus de conducció; el Road, el Raid i l’Off-road, això permet modificar la resposta d’acceleració i de l’ABS depenent de la situació.
Per la ciutat es desenvolupa amb desimboltura gràcies a la resposta suau del motor. També hi hem d’afegir la capacitat del dipòsit i el baix consum que li permeten aconseguir una autonomia excel·lent. L’aerodinàmica en vies ràpides és correcta però es podria millorar.
La V85 TT es transforma en una rutera quan surt a la carretera, el seu motor es mostra molt efectiu i el cardan treballa amb naturalitat. La llanta davantera de 19 polsades li dona el toc aventurer i l’habilita per a l’ús per pistes o fora de carretera.
L’estètica i la polivalència són els punts que més destaquen d’aquest model de Moto Guzzi
Al quadre d’instruments hi trobem l’opció de veure els modes de conducció però s’hi troba a faltar l’ordinador de bord. Aquest model el podem trobar a partir de 11.190 euros.
Fitxa tècnica
Moto Guzzi V85 TT
Motor: Bicilíndric 4T en V a 90º
Cubicatge: 853 c.c.
Refrigeració: Aire
Alimentació: Injecció
Transmissió secundaria: Cardan
Potència màxima: 80 CV a 7.500 rpm
Par màxim: 80 Nm a 5.000 rpm
Longitud entre eixos: 1.530 mm
Alçada del seient: 830 mm
Consum declarat: 4,9 litres / 100 km
Emissions: Euro4
Capacitat dipòsit: 23 litres
Pes en sec: 208 quilos
Preu: 11.190 euros