MOTO GUZZI V9 ROAMER Polivalència retro | ElMotordeGirona.cat
Home Proves MOTO GUZZI V9 ROAMER Polivalència retro
MOTO GUZZI V9 ROAMER Polivalència retro

MOTO GUZZI V9 ROAMER Polivalència retro

0
0

027 V9 RoamerText: Jordi Mejías / Fotos: Moto Guzzi

La Guzzi V9 ROAMER, té una estètica particular, amb tot just 775 mm. d’alçada des del terra, un seient poc tou amb el logo de Moto Guzzi i un manillar cromat en una posició correcta, permet que la moto sigui manejable tant en parat com en marxa.

L’estètica és la seva raó de ser amb el dipòsit i parafangs d’alumini, com els d’abans, i una posterior minimalista, igual que el seu quadre d’instruments digital, multifuncional en un sol rellotge circular.

En marxa gaudeix d’una posició de conducció còmoda, el seu manillar alt i ampli, d’estil turístic, ens força a una posició una mica avançada el que provoca que es toqui amb els genolls a les culates de la moto absorbint part de la calor que desprèn el motor.

El quadre de comandaments, encara que minimalista, té detalls i ens informa de la marxa o del nivell de tracció, però per contra no té compta-revolucions.

Aquest motor de gran cubicatge, bicilíndric de 850 centímetres cúbics, té el sotragueig suau dels motors en V a 90º en disposició transversal al sentit de la marxa, quan s’acciona el botó d’arrencada es produeixen aquestes vibracions dolces que ens transporten a altres èpoques .

La Guzzi V9 ROAMER és una moto polivalent, per a qualsevol ús, ja que es pot utilitzar en el dia a dia per la seva comoditat, gaudir-ne el cap de setmana en rutes curtes o en unes vacances viatgeres. Un altre detall, és la disponibilitat d’una presa USB per poder endollar dispositius mòbils. El seu preu de 10.399 euros, és una mica inferior al de la seva germana la V9 Bobber. Moto Guzzi per a aquest model, també disposa d’un kit de limitació per l’A2.

Ens va agradar

  • Estètica
  • Baixos i mitjans del motor
  • Vibracions
  • Control de tracció

No tant

  • Posició de conducció
  • Inclinació del cavallet

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2 cilindres en V a 90º transversal
  • Cubicatge: 853 cc
  • Refrigeració: Aire
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: sis velocitats
  • Potència Màxima: 55 CV a 6.250 rpm
  • Par Motor: 62 Nm a 3.000 rpm
  • Alçada del seient: 775 mm
  • Distància entre eixos: 1.480 mm
  • Pneumàtic davanter: 130/90/19
  • Pneumàtic del darrere: 150/80/16
  • Capacitat dipòsit: 15 litres
  • Pes en marxa: 199 quilos
  • Preu: 9.499 euros

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *