MV Agusta Turismo Veloce: D'una altra dimensió | | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat MV Agusta Turismo Veloce: D’una altra dimensió
MV Agusta Turismo Veloce: D’una altra dimensió

MV Agusta Turismo Veloce: D’una altra dimensió

0
0

gip4OHD62riuEiCMgzP-UBTiAU6J2UPMQGQJ0JvwpwU,4xHsznSYRonah3KNmhp9tDBi6HkaY2OGIXMx8DlaHsc,nm43p1Z_MH6QtTKmZsjBHeOsgg94c5cD-R5BCLhmETc,3nuTxII

És la primera moto turística de MV Agusta. I quina moto! Una màquina completament nova i en la qual s’ha reconfigurat el propulsor tricilíndric ben conegut de les seves germanastres naked i esportives, per ser més progressiu i no tan radical.

Text: Albert Alsina | Fotos: MV Agusta

Vista per primera vegada l’any 2013 en un Saló de Milà, el model turístic de MV Agusta s’ha fet pregar. Un temps que no s’han pres a la lleugera els responsables de la marca, ja que volien generar un producte innovador, resolutiu i realment destacable. I estem convençuts que ho han aconseguit -només cal que li feu un cop d’ull a les seves diferencials i rutilants formes- després de més de 100.000 quilòmetres de proves realitzats pel departament d’I + D.

N0N_tBQg9FbcPDVG99OWK5UcgtO3hQDB_-otAeROWU4,fY0OeN07GZWvM7wWuAztAFHFMV9njMRPqm77nerBNms,MVkhzJNYILg_dE7oyAkZGkTipiix7siv83GsvA1CpbI,e2U60F1Per conèixer més en detall el que ens ofereix aquesta MV Agusta Turisme Veloce només heu de lliscar amb el dit cap avall, col·locar-vos el pitet i deixar-vos portar …

Dues versions, alta tecnologia. La Turisme Veloce està disponible en dues versions. Una estàndard (16.995 €) i una altra denominada Lusso, que per 18.595 € té, entre d’altres, suspensions semi-automàtiques Sachs, la possibilitat de regulacions a través d’una aplicació mòbil i, per si fos poc, permet compartir via GPS les rutes i les dades amb altres propietaris.

Disseny espectacular. Com és bona norma en tots els productes que surten del país de la bota, aquesta MV Agusta compta amb un disseny tremend, diferent i molt cridaner. Els seus traços ben definits, la seva imatge tendenciosa i les seves arcaiques formes us porten a una altra dimensió. Fins i tot les formes del xassís i el subxassís ofereixen alguna cosa diferent i la doten d’un aspecte de summa lleugeresa excepcional.

Mecànica suavitzada. La base motriu és el conegut tres cilindres en línia de 800 cc però revisat en profunditat. En aquest cas s’ha endolcit el lliurament de potència limitant-la a 110 CV i augmentant el parell en un 15 per cent. Els pistons, la relació de compressió, els controls electrònics … Tot canvia per tenir un motor més dolç i progressiu, obtenint el 90% del parell màxim entre les 3.500 i 10.300 rpm; i tot això consumint un 20% menys que les seves germanastres esportives.

osieWn33MDf9_inkN4FxLhkPhlcElectrònica d’escàndol. Qui tingui el plaer de posseir-ne una podrà comprovar les bondats d’un model en el qual s’ha treballat profundament a nivell electrònic. La centraleta disposa de nous paràmetres i quatre mapes a escollir entre Rain, Touring, Sport i Custom. En aquest últim, es pot canviar la sensibilitat de l’accelerador, el fre motor, limitar les revolucions, la resposta del motor i fins i tot, el parell.

Esperit ruterAmb una posició de conducció més dreta, el manillar situat a una alçada raonable i una amplada central de la moto molt continguda, la Turisme Veloce està pensada per viatjar molt lluny amb un tarannà esportiu més que interessant. El seu seient està a una alçada de 850 mm respecte del sòl i el seu pes (en buit) està xifrat en 190 quilos. Unes xifres notables respecte de les seves competidores trail de marques europees i japoneses.

Equipament excepcional. El parabrisa ajustable en altura (60 mm), barra transversal per posar un navegador GPS, dues guanteres petites a la zona davantera amb un endoll de 5V, pneumàtics Pirelli Scorpion, llum diürna de LED, pantalla digital multifunció, ABS desconnectable … Aquest llistat deixa clar que el seu nivell d’equipament és excepcional.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *