Home Portada MV AUGUSTA BRUTALE 800: Excitant
MV AUGUSTA BRUTALE 800: Excitant

MV AUGUSTA BRUTALE 800: Excitant

0
0

La melodia de seducció que emana de la triple sortida de l’escapament de l’Augusta Brutale és el preludi d’una experiència reveladora. Segueix lliscant per saber com ens va anar la prova.

MV Augusta Brutale
MV Augusta Brutale

Text: Sergi Mejías / Fotos: Kimi Sabaté

Maquíssima

La MV Agusta Brutale 800 és una moto maca com poques. La firma italiana té en aquesta naked un exercici d’estil en el que res deixa indiferent, des del grup òptic davanter fins a l’acabament de la del darrere amb el basculant monobraç.

Abans d’arrencar

Un cop hi puges a sobre et deixa clara la seva orientació esportiva amb les cames una mica encongides i el cos cap endavant, com si estiguessis a l’atac. En ficar la clau al contacte el quadre d’instruments pren vida i ens ofereix informació abundant, però falta la del nivell de combustible.

Electrònica

Abans d’arrencar el millor serà posar l’electrònica al nostre gust ja que podem triar entre tres maneres de conducció (rain, normal i sport) que afecten a la resposta de l’accelerador i la potència, vuit nivells de control de tracció i l’ABS, que es pot desconnectar.

Quan està en marxa

I arriba l’hora de la veritat. Al pitjar el botó d’arrencada el tricilíndric cobra vida. Posar primera i sortir per ficar la segona sense tallar gas ni estrènyer l’embragatge perquè porta canvi assistit, tant per pujar com per baixar marxes. Això ens porta a un altre món de sensacions.

A la ciutat

El radi escàs de gir no juga a favor seu a la ciutat, ni el tacte de l’embragatge, però ho perdonem perquè pots circular per l’urbs sense estressar-te encara que tota l’estona t’està temptant. Així que el millor és anar-se’n a la carretera.

Millor a la carretera

A ‘camp obert’, la Brutale 800 és una font inesgotable de sensacions esportives amb un xassís rígid i unes suspensions dures que donen molt de joc. A més el motor és la ‘bomba’. Els 125 CV semblen ser la justa mesura per gaudir sense límits tot i que caldrà agafar-se fort del manillar quan obrim amb decisió.

Exclusiva

Pot ser que la Brutale no sigui la més accessible, tampoc ho pretén. A aquesta MV Agusta li agrada l’exclusivitat encara que el seu preu ja no és una bogeria per tot el que tindrem després a canvi.

ENS VA AGRADAR

  • Motor
  • Prestacions esportives
  • Assistent del canvi
  • Estètica
  • Electrònica

NO TANT

  • Sense nivell de gasolina
  • Tacte de l’embragatge

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 3 cil., 4t., 12 vàlvules
  • Cilindrada: 798 cc
  • Potència: 125 CV a 11.600 rpm
  • Par motor: 81 Nm a 8.600 rpm
  • Transmissió: 6 velocitats amb quick shiftter
  • Velocitat màxima: 245 km / h
  • Consum: 7,4 litres
  • Pes: 167 quilos
  • Preu: 11.695 euros
  • Garantia: 2 anys
  • Web: www.mvagusta.es

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *