Neix la Triumph Bonneville BIT1 | | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat Neix la Triumph Bonneville BIT1
Neix la Triumph Bonneville BIT1

Neix la Triumph Bonneville BIT1

0
0

Triumph Motorcycles i Barbour International han confirmat el seu acord de col·laboració presentant al saló Bike Shed de Londres una elegant preparació sobre base Bonneville denominada BIT1 Street Tracker. Aquesta preparació, desenvolupada a la fàbrica de Hinckley, combina la tradició, estil i autenticitat de les dues marques i posa de manifest el gust dels preparadors per la mítica Triumph Bonneville.

TriumphDues de les marques britàniques vinculades al motociclisme més autèntiques i reconegudes a nivell mundial s’han unit per crear una motocicleta única que marca el llançament de la seva col·laboració en els àmbits de la moda i la roba per a motoristes. L’atractiva Barbour International Triumph 1 (BIT1) Street Tracker revelada a Londres és el resultat de l’acord entre les dues companyies.

La confluència de valors així com l’herència històrica d’ambdues marques ha donat lloc a una combinació que emana la més pura essència del motociclisme, tant en la seva col·lecció de roba com en la seva nova moto. Barbour International va néixer l’any 1936, dorsal que identifica la BTI1, quan Duncan Barbour va desenvolupar una jaqueta específicament per als ISDT (International Six Day Trials) d’aquell any. Una peça que es va fer tan famosa que fins i tot Steve McQueen i Bud Eakins la van vestir en l’edició de 1964 i va ser la equipació de la majoria de pilots britànics en aquesta competició fins 1977. Per la seva banda Triumph és la marca de producció de motocicletes més antiga del món (de manera continuada). Els seus orígens es remunten a 1902 i, entre rècords de velocitat, aparicions estel·lars en el cinema i un desenvolupament tecnològic exponencial, ha arribat fins als nostres dies situant-se entre les marques d’àmbit global més reconegudes.

Amb aquestes credencials no és estrany que la Street Tracker, que és una Bonneville tipus flat-track minimalista, sigui una mostra d’estil i caràcter. Amb una aparença clàssica,  combina un disseny de línies agressivesque realça el seu clàssic motor bicilíndric en paral·lel. Fruit del treball a la fàbrica, l’estil de la BIT1 es mou entre el de les motos d’altes prestacions dels anys 70 i les més actuals tendències en customització.

Triumph_1Entre d’altres detalls destaquen la modificació del subxassís i la supressió del seient i els estreps del passatger, així com de la caixa de la bateria. El seient i la cua, d’una peça, aporten l’autèntic estil flat-track a la seva part posterior. La suspensió és confiada a uns amortidors posteriors K-Tech Razor ajustats a mida i a una forquilla davantera de Street Triple R en comptes de l’original de la Bonneville. La retallada de les cues d’escapament i el reemplaçament del sistema EFI de sèrie per uns carburadors Keihin de 36mm són un altre exemple més de l’ànsia de l’equip per crear una moto sorprenent ia l’altura de l’aliança entre Triumph i Barbour International.

Els fruits de la primera col·laboració entre aquestes dues icones globals són peces autèntiques, modernes i amb un toc retro, que combinen l’àmplia tradició de les dos marques amb un toc elegant, masculí i aspiracional. La icònica jaqueta Barbour International es complementa amb altres peces amb un punt clàssic i d’estil ‘biker’ especialment dissenyades per a aquesta col·laboració, com ara caçadores texanes, camises, peces de punt i samarretes amb dissenys cridaners. Aquestes jaquetes estaran disponibles als concessionaris oficials Triumph al setembre, quan les peces ‘casual’ també arribaran a les botigues Barbour International.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *