Home Actualitat Nissan fa possible la venda en línia de la seva oferta en 7 clics i 7 dies
Nissan fa possible la venda en línia de la seva oferta en 7 clics i 7 dies

Nissan fa possible la venda en línia de la seva oferta en 7 clics i 7 dies

0
0

Tot i que el mercat de l’automoció segueix sota els efectes de COVID-19, Nissan que sempre s’ha posicionat com una companyia innovadora en el sector i amb l’objectiu d’alinear-se als nous hàbits del consumidor i a la creixent digitalització de tot el que ens envolta, llança la seva oferta de venda en línia.

En 7 clics i 7 dies, el cotxe arriba a el domicili de el client amb totes les mesures de seguretat. Un procés molt senzill a través del web de la marca, permet a l’usuari configurar el seu model triat; determinar el pla de finançament a la seva mida; seleccionar el concessionari i realitzar la reserva del seu cotxe, tot en línia i en no més de 10 ‘.

Marc Toro, conseller director general de Nissan Iberia, comenta sobre la digitalització el sector de l’automoció: “Fa temps que Nissan està molt atenta a l’evolució dels habito set compra dels consumidors i érem conscients que havíem de donar el pas a la compra on-Line, però sempre com un eina més de dinamització del mercat i per oferir als nostres clients solucions innovadores, més encara en la conjuntura actual de desescalada a de la pandèmia de COVID-19 “i conclou” però sempre tenint en compte que els ambaixadors de la marca al territori són els nostres concessionaris, en les grans ciutats i els petits pobles de zones rurals i és per això que la venda en línia afavoreix la rendibilitat de la xarxa, com a eina comercial afegida per al seu creixement i el de la relació amb els seus clients “.

Després d’aquest procés tan senzill, el client rep per correu electrònic la conformació immediata per escrit de la seva reserva de model i posteriorment el seguiment telefònic d’un assessor de vendes de la concessió Nissan seleccionada, per acompanyar-lo en la segona part del procés que serà el contracte de compra de el model i la documentació necessària per al finançament de la mateixa. Tan sols quedarà el lliurament al seu domicili, que es pactarà amb l’assessor de vendes, tenint en compte el procés de matriculació i la logística de lliurament final.

El procés de lliurament segueix estrictes protocols d’higienització i desinfecció, amb el trasllat del cotxe en grua fins a la destinació i segellat per evitar que ningú accedeixi a l’interior. El lliurament personalitzada la realitza l’assessor comercial de la concessió que es trasllada en el seu propi vehicle fins al lloc de lliurament definit pel client, per poder-li explicar a més (equipat amb EPI, mascareta i guants) els detalls de el model adquirit i fer-li lliurament de la documentació i claus de el vehicle. Amb la venda en línia el client obté, immediatesa en el lliurament, evita trasllats i contacte social, esperes i se simplifica el procés de compra des de la selecció de el vehicle fins al lliurament a casa en una setmana.

A més, Amb la campanya “Aconsegueix el teu Nissan ara i no paguis fins a Setembre”, Nissan persegueix la reactivació de mercat, però tenint en compte les dificultats que moltes famílies han tingut o estan tenint a causa de l’aturada de l’economia. Nissan vol posar a l’abast de tots, la seva innovadora gamma de vehicles i aquesta acció permet a aquelles persones amb necessitats de mobilitat individual que, en aquest moment han de fer front a pagaments de primera necessitat, accedir a un vehicle Nissan sense cap cost. Com passa amb el finançament total de l’operació de compra o amb el Nissan Magic Pla 3D, els clients poden obtenir quotes mensuals per sota de 140 € / mes com és el cas de la nova JUKE i del Micra.

Nissan llança aquesta oferta de vendes en línia recolzant-se en les seves modelis líders de mercat en els segments de futur a Espanya: el Nissan LEAF i la furgoneta elèctrica e-NV200, en el segment de vehicles elèctrics; i amb el nou JUKE, a més de Qashqai (segon model més venut a tot el mercat espanyol el 2020 – i el Nissan x-Trail, dins el segment dels Crossover o SUV, el segment que més creix en el mercat nacional. A aquests models estrella se’ls uneixen en la campanya d’oferta en línia de Nissan, el Nissan Micra i tota la gamma de vehicles comercials lleugers, com la NV250, NV300 i NV400, a més de la ja esmentada furgoneta elèctrica e-NV200.

Amb el procés web d’oferta en línia el client pot veure en 2 clics, el preu de venda de el model triat, el preu final amb les campanyes comercials que la marca ha posat en marxa, i finalment el preu mensual del finançament, que el client hagi programat a la seva mida al configurador de el portal de Nissan.

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *