Nissan fa possible la venda en línia de la seva oferta en 7 clics i 7 dies

Tot i que el mercat de l’automoció segueix sota els efectes de COVID-19, Nissan que sempre s’ha posicionat com una companyia innovadora en el sector i amb l’objectiu d’alinear-se als nous hàbits del consumidor i a la creixent digitalització de tot el que ens envolta, llança la seva oferta de venda en línia.

En 7 clics i 7 dies, el cotxe arriba a el domicili de el client amb totes les mesures de seguretat. Un procés molt senzill a través del web de la marca, permet a l’usuari configurar el seu model triat; determinar el pla de finançament a la seva mida; seleccionar el concessionari i realitzar la reserva del seu cotxe, tot en línia i en no més de 10 ‘.

Marc Toro, conseller director general de Nissan Iberia, comenta sobre la digitalització el sector de l’automoció: “Fa temps que Nissan està molt atenta a l’evolució dels habito set compra dels consumidors i érem conscients que havíem de donar el pas a la compra on-Line, però sempre com un eina més de dinamització del mercat i per oferir als nostres clients solucions innovadores, més encara en la conjuntura actual de desescalada a de la pandèmia de COVID-19 “i conclou” però sempre tenint en compte que els ambaixadors de la marca al territori són els nostres concessionaris, en les grans ciutats i els petits pobles de zones rurals i és per això que la venda en línia afavoreix la rendibilitat de la xarxa, com a eina comercial afegida per al seu creixement i el de la relació amb els seus clients “.

Després d’aquest procés tan senzill, el client rep per correu electrònic la conformació immediata per escrit de la seva reserva de model i posteriorment el seguiment telefònic d’un assessor de vendes de la concessió Nissan seleccionada, per acompanyar-lo en la segona part del procés que serà el contracte de compra de el model i la documentació necessària per al finançament de la mateixa. Tan sols quedarà el lliurament al seu domicili, que es pactarà amb l’assessor de vendes, tenint en compte el procés de matriculació i la logística de lliurament final.

El procés de lliurament segueix estrictes protocols d’higienització i desinfecció, amb el trasllat del cotxe en grua fins a la destinació i segellat per evitar que ningú accedeixi a l’interior. El lliurament personalitzada la realitza l’assessor comercial de la concessió que es trasllada en el seu propi vehicle fins al lloc de lliurament definit pel client, per poder-li explicar a més (equipat amb EPI, mascareta i guants) els detalls de el model adquirit i fer-li lliurament de la documentació i claus de el vehicle. Amb la venda en línia el client obté, immediatesa en el lliurament, evita trasllats i contacte social, esperes i se simplifica el procés de compra des de la selecció de el vehicle fins al lliurament a casa en una setmana.

A més, Amb la campanya “Aconsegueix el teu Nissan ara i no paguis fins a Setembre”, Nissan persegueix la reactivació de mercat, però tenint en compte les dificultats que moltes famílies han tingut o estan tenint a causa de l’aturada de l’economia. Nissan vol posar a l’abast de tots, la seva innovadora gamma de vehicles i aquesta acció permet a aquelles persones amb necessitats de mobilitat individual que, en aquest moment han de fer front a pagaments de primera necessitat, accedir a un vehicle Nissan sense cap cost. Com passa amb el finançament total de l’operació de compra o amb el Nissan Magic Pla 3D, els clients poden obtenir quotes mensuals per sota de 140 € / mes com és el cas de la nova JUKE i del Micra.

Nissan llança aquesta oferta de vendes en línia recolzant-se en les seves modelis líders de mercat en els segments de futur a Espanya: el Nissan LEAF i la furgoneta elèctrica e-NV200, en el segment de vehicles elèctrics; i amb el nou JUKE, a més de Qashqai (segon model més venut a tot el mercat espanyol el 2020 – i el Nissan x-Trail, dins el segment dels Crossover o SUV, el segment que més creix en el mercat nacional. A aquests models estrella se’ls uneixen en la campanya d’oferta en línia de Nissan, el Nissan Micra i tota la gamma de vehicles comercials lleugers, com la NV250, NV300 i NV400, a més de la ja esmentada furgoneta elèctrica e-NV200.

Amb el procés web d’oferta en línia el client pot veure en 2 clics, el preu de venda de el model triat, el preu final amb les campanyes comercials que la marca ha posat en marxa, i finalment el preu mensual del finançament, que el client hagi programat a la seva mida al configurador de el portal de Nissan.

Total
0
Shares
Comentaris 8
  1. Wow, superb blog format! How long have you been blogging for?
    you make blogging glance easy. The total look of your web site is magnificent, let alone the content!
    You can see similar here e-commerce

  2. Howdy! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog
    platform are you using for this website? I’m
    getting sick and tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.
    I saw similar here: Sklep internetowy

  3. Good day! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for
    some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Thank you! You can read similar article here: Ecommerce

  4. Hello there! Do you know if they make any plugins
    to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Cheers! You can read similar blog here:
    Najlepszy sklep

  5. Howdy! Do you know if they make any plugins
    to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for
    some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Thanks! You can read similar text here: Najlepszy sklep

  6. Hello there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted
    keywords but I’m not seeing very good success. If you know
    of any please share. Kudos! You can read similar art here:
    Auto Approve List

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Faconauto crea el segell “Concessionari protegit enfront del COVID-19”

Faconauto crea el segell “Concessionari protegit enfront del COVID-19”

El distintiu, que comptarà amb l’assessorament tècnic de TÜV SÜD,

Posterior
Les motos tornen a rugir a Misano

Les motos tornen a rugir a Misano

Tretze pilots tornen a la pista i proven per primera vegada el nou asfalt de

També et pot interessar
Total
0
Share