Home Actualitat Nissan implementa un nou concepte de concessionari a la seva xarxa
Nissan implementa un nou concepte de concessionari a la seva xarxa

Nissan implementa un nou concepte de concessionari a la seva xarxa

0
0
Concessionari Nissan a Girona (Foto: Camps Motor)
Concessionari Nissan a Girona (Foto: Camps Motor)

Nissan està implementant un nou ‘retail concept‘ en els seus concessionaris de tot el món per millorar els serveis als clients de manera coherent a nivell internacional. Tots els concessionaris de la marca s’hauran d’adaptar a aquestes noves directrius que afecten el disseny de les instal·lacions, el procés del servei i l’entorn digital.

De moment, més de 400 concessionaris de 30 països diferents ja s’han adaptat a aquests canvis, dels quals 29 són de l’Estat Espanyol. L’objectiu de la marca és arribar al terç de les instal·lacions adaptades abans de final d’any.

Canvis en el disseny dels concessionaris

Els concessionaris que integren el Nissan ‘Retail Concept’ compten amb tot un seguit de nous elements de disseny, com l’exterior amb la característica senyalització vermella de Nissan i una zona exclusiva de lliurament que optimitza el moment en el qual els clients reben el seu vehicle.

Els clients i clientes també podran conèixer més detalls sobre els vehicles mitjançant un configurador digital de cotxes, així com navegar durant el procés de servei gràcies a les tauletes dels comercials. El Nou ‘Retail Concept’ també incorpora els elements clau de la marca Nissan, com poden ser la Mobilitat Intel·ligent, els vehicles elèctrics, els vehicles comercials lleugers i la marca Nismo d’alt rendiment.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *