Nissan presenta a Barcelona la seva gamma completa electrificada i reclama a les administracions accelerar l’electrificació a Espanya

Nissan ha presentat a l’Automobile de Barcelona la seva gamma completa electrificada, un estand que traspua electrificació pels quatre costats i que, a més, mostra el compromís de Nissan amb la sostenibilitat i la connectivitat. També avui, Nissan, a través del seu conseller director general, ha presentat l’estratègia de Nissan i ha declarat: «Nissan ha tornat, tenim xifres excel·lents en el primer quadrimestre en un entorn complicat, però anem en la bona línia gràcies a la nostra gamma de productes, la nostra excel·lència tecnològica, l’electrificació, el focus posat en el client i el suport sense fissures de la nostra xarxa de concessionaris».

Bruno Mattucci ha comentat, en la seva intervenció davant de la premsa: «A Nissan ens atrevim a fer el que altres no s’atreveixen a fer. El 2007 vam inventar el segment crossover amb el Qashqai i, el 2010, el dels elèctrics amb el LEAF. I ja hem tornat, immersos en una profunda transformació i amb un propòsit clar: innovar per enriquir la vida de les persones. Amb el nostre pla Nissan Ambition 2030, invertirem més de 15.000 M€ en els propers anys, llançarem 27 nous models i d’aquests, 19 seran 100 % elèctrics. A curt termini, totes les inversions es dirigiran a desenvolupar una gamma 100 % electrificada, que permetrà, de cara al 2026, aconseguir un 98 % de vendes electrificades a Europa».

En la seva presentació davant més de 50 mitjans acreditats. Bruno Mattucci va comentar que, ja avui dia, Nissan dona resposta a la transformació del sector, amb un 90 % de la nostra oferta electrificada i a través de tres pilars clau: el lideratge tecnològic en electrificació, l’excel·lència tecnològica i el nostre ADN japonès.

Nissan entén l’electrificació com un ecosistema, que va més enllà del mateix vehicle,i per això integrala infraestructura de càrrega, l’economia circular i la tecnologia del Vehicle to Grid que podria transformar i millorar l’eficiència del nostre sistema energètic, per incrementar la producció d’energies renovables i reduir la factura de la llum als ciutadans.

D’altra banda, l’excel·lència tecnològica a Nissan va lligada a la mobilitat autònoma i a la connectivitat, amb objectius dirigits clarament a la reducció de l’accidentalitat i a la millora de l’experiència de conduir, per fer els viatges més interessants per a tots els ocupants del vehicle, amb tecnologies exclusives ProPILOT, E-4ORCE i Nissan Connect.

En paraules de Bruno Mattucci, «Nissan persegueix un doble objectiu a llarg termini en benefici de la societat: les zero emissions i les zero víctimes a la carretera. El nostre ADN japonès torna a ser el nostre senyal d’identitat. La nostra japonesitat té aspectes molt positius per al client espanyol, que ens associa a valors com ara la innovació, la tecnologia punta, la qualitat, el disseny futurista i l’atenció als detalls. Tots aquests elements són valors afegits a l’experiència del client amb Nissan que, a més, celebra aquest 2023 l’Any Ni – San “2/3” i el nostre 90è aniversari».

Bruno Mattucci, conseller director general de Nissan Iberia, va destacar que: «A Espanya, Nissan té les seves pròpies fortaleses amb les quals pot desenvolupar la seva estratègia de negoci i que es basen en el nostre lideratge en el segment crossover electrificat i en la nostra col·laboració estreta amb la nostra xarxa de concessionaris. A Nissan volem ser percebuts pel client com la marca japonesa amb la gamma de crossovers electrificats més emocionant».

Bruno Mattucci va concloure la seva intervenció dient:«Nissan is back, Nissan ha tornat, els resultats del primer quadrimestre avalen aquesta estratègia:

  • En aquest primer quadrimestre, hem crescut a Espanya un 51 % davant del 33 % del mercat.
  • El 93 % dels crossovers Nissan venuts a Espanya ja són electrificats.
  • 1 de cada 3 QQ o X-Trail venuts ha estat amb la tecnologia exclusiva d’E-POWER».

«Som optimistes de cara a aquest any 2023 perquè palanquegem la nostra estratègia en el lideratge en crossovers, en les nostres noves tecnologies exclusives e-POWER i E-4ORCE, amb els clients al centre, i adaptem per a ells una experiència de marca més senzilla i digital, i amb la nostra xarxa de concessionaris.» Bruno Mattucci va acabar enviant un missatge a polítics i administracions: «Espanya necessita accelerar l’electrificació i ho ha de fer ja. Altres països ho estan fent i Espanya es queda enrere. Per això, convidem tots els agents implicats a accelerar l’electrificació amb una aposta valenta i ràpida».

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Èxit total en la 5a edició d’Expocasió Girona, amb rècord de vendes, visitants i volum d’exposició

Èxit total en la 5a edició d’Expocasió Girona, amb rècord de vendes, visitants i volum d’exposició

En la 5a edició d’aquest certamen, que s’està convertint en un dels

Posterior
Jorge Martín guanya en el retorn de Marc Márquez

Jorge Martín guanya en el retorn de Marc Márquez

El madrileny queda primer en una cursa on Márquez ha acabat cinquè després d'una

També et pot interessar
Total
0
Share