Nou Golf GTI Clubsport: estrena mundial del model insígnia GTI de 300 cv

El nou Golf Mk8 segueix guanyant velocitat. Després del llançament del GTI i el GTE, Volkswagen presenta ara la següent estrella de la família de models esportius GTI: el nou Golf GTI Clubsport. El vehicle obre un nou capítol per als tradicionals GTI d’alt rendiment de la marca: el primer Golf GTI Clubsport es va llançar el 2016, per commemorar el 40è aniversari de l’icònic cotxe esportiu. Ara li passa el nou Golf GTI Clubsport, un esportiu compacte i modern que, no només impressiona per l’alta potència del seu motor, sinó també perquè estableix un nou màxim en dinàmica de conducció.

Amb l’estrena mundial de el nou Golf GTI Clubsport, Volkswagen està escrivint el següent capítol de l’exitosa història del Golf. El Clubsport té una potència de 221 kW (300 CV), i és el nou model insígnia de la vuitena generació del Golf GTI. Amb el seu motor turboalimentat millorat, el seu nou xassís plenament connectat i un nou perfil de conducció Nürburgring dissenyat per al llegendari circuit de Nordschleife, a Alemanya, el Golf GTI Clubsport marca una nova fita en matèria de dinàmica de conducció entre els cotxes esportius amb tracció davantera.

Molts dels detalls del Golf GTI Clubsport han estat millorats, inclòs el motor turboalimentat (EA888 EVO4) més àgil, que ara lliura 221 kW (300 CV) i 400 Nm de parell motor, i el nou xassís equipat combinat amb Gestor Dinàmic de Marxa . En el nou Golf GTI, un nou gestor Dinàmic de Marxa integra estretament el control del bloqueig electrònic del diferencial (XDS) i els components de dinàmica lateral del control del xassís adaptatiu DCC opcional. Fins i tot a aquest nivell, aquesta característica aporta millores notables al rendiment. En el nou Golf GTI Clubsport, però, el diferencial de bloqueig electromecànic de sèrie de l’eix frontal s’integra ara, per primera vegada, sota el control del gestor Dinàmic de Marxa.

Karsten Schebsdat, director de Sistemes de Dinàmica de Conducció, Direcció i Sistemes de Control de Volkswagen va dir: “A l’haver interconnectat tots els sistemes de dinàmica de conducció, el nou Golf GTI Clubsport té un comportament encara més neutral que el Golf GTI clàssic. Per al llegendari circuit de Nordschleife, també hem programat un nou perfil de Nürburgring, que adapta els components del xassís del nou Golf GTI Clubsport específicament a aquest circuit “.

És obvi des del principi que el nou Golf GTI Clubsport també té el seu lloc en els circuits de carreres: el seu frontal personalitzat resulta molt impactant. La part baixa del para-xocs sembla gairebé oberta – només la graella del radiador amb el disseny en forma de bresca d’abella típic dels models GTI i els alerons aerodinàmics més grans ofereixen resistència al vent de cara. A la part del darrere, l’aleró del sostre de dues peces crida l’atenció, i és una característica distintiva reservada exclusivament al Golf GTI Clubsport. El faldó davanter i l’aleró posterior són molt més que detalls de disseny – incrementen de manera significativa la càrrega aerodinàmica que s’exerceix sobre el cotxe. El Golf GTI Clubsport surt de la línia de producció de Wolfsburg amb llantes d’aliatge de 18 polzades equipades de sèrie. Un difusor especial, una carrosseria 10 mil·límetres més baixa i uns llindars laterals més amples reforcen la imatge esportiva general. Una altra nova característica: en el sistema d’escapament esportiu, uns tubs d’escapament ovalats substitueixen la versió rodona, amb un tub situat a la dreta de la carrosseria i un altre a l’esquerra.

L’interior de el vehicle s’ha personalitzat amb innombrables detalls específics del GTI, com els seients esportius premium d’ArtVelours, que ofereixen suport fins i tot girant a alta velocitat, a més d’un volant esportiu amb zones d’adherència de cuir perforat i lleves per a la transmissió de doble embragatge (DSG) de 7 velocitats de sèrie. Els pedals amb acabat d’alumini i altres detalls de qualitat superior completen l’exclusiu disseny interior.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
L’Estat congela el desdoblament de l’N-II a l’Alt Empordà

L’Estat congela el desdoblament de l’N-II a l’Alt Empordà

Tot i aixís, n’hi ha dos que s’hauran de fer: la variant de Figueres

Posterior
Els presidents de la Diputació de Girona i la Diputació de Barcelona anuncien noves mesures per regular els accessos al Parc Natural del Montseny

Els presidents de la Diputació de Girona i la Diputació de Barcelona anuncien noves mesures per regular els accessos al Parc Natural del Montseny

Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona, i Núria Marín, presidenta de

També et pot interessar
Total
0
Share