Nou Mitsubishi ASX: Més tecnològic i amb versions híbrides

El nou ASX oferirà cinc combinacions de motor i transmissió, dues d’elles híbrides, desenvolupades íntegrament per a Europa.

Mitsubishi Motors Europe ha confirmat avui l’oferta comercial de la nova generació del ASX. Desenvolupada específicament per al mercat europeu, l’àmplia gamma d’opcions mecàniques del nou ASX té com a objectiu satisfer les diverses necessitats dels conductors de vehicles urbans de tipus SUV, prioritzant les baixes emissions i l’estalvi de combustible alhora que s’ofereix un gran rendiment.

L’accés a la gamma el constitueix un innovador motor de gasolina turbo alimentat de 1,0 litres associat a una transmissió manual de 6 velocitats.

Per als clients que requereixin de més prestacions, la unitat turbo d’injecció directa de 1,3 litres estarà disponible tant amb transmissió manual de 6 velocitats com amb transmissió automàtica de doble embragatge de 7 velocitats (7DCT).

La nova generació del ASX serà la primera de la marca japonesa que es llançarà a Europa amb un sistema de propulsió totalment híbrid (HEV) combinant una unitat de gasolina de 1,6 litres amb dos motors elèctrics i una caixa del canvi multimode sense embragatge.

Encapçalant l’oferta del nou ASX estarà la versió PHEV, híbrida endollable, que segueix el deixant dels seus germans grans, el Outlander PHEV i l’Eclipse Cross PHEV, amb un motor de gasolina de 1,6 litres combinat amb dos motors elèctrics i una bateria de 10,5 kWh.

Tots els equips motrius estaran disponibles des del seu llançament en la primavera de 2023, encara que la configuració de la gamma pot variar segons el mercat.

• 1.0 l MPI-T: gasolina d’injecció multipunt turbo alimentada de 3 cilindres.

• Transmissió manual de 6 velocitats. Potència: 91 CV. CO₂: 132-136 g/km.

• 1.3 l VAIG DONAR-T: gasolina d’injecció directa turbo alimentada de 4 cilindres.

• Transmissió manual de 6 velocitats. Potència: 140 CV. CO₂: 130-134 g/km.

• Transmissió de doble embragatge de 7 velocitats (7DCT). Potència: 158 CV. CO₂: 131-137 g/km.

• Híbrid (HEV) 1.6 l: motor de gasolina de 1,6 litres, amb dos motors elèctrics i una bateria de 1,3 kWh, acoblat a una caixa del canvi multimode sense embragatge. Potència: 145 CV. CO₂: 107-113 g/km.

• Híbrid Endollable (PHEV) 1.6 l: dos motors elèctrics i bateria de 10,5 kWh, combinats amb un motor de gasolina de 1,6 litres i caixa del canvi multimode sense embragatge. Potència (motor): 160 CV. CO₂: 30-31 g/km.

El nou ASX es basarà en la plataforma CMF-B de l’Aliança Renault-Nissan-Mitsubishi i es fabricarà en la planta de Renault de Valladolid.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Bagnaia fa història amb Ducati i s’acosta a Quartararo en la lluita pel títol

Bagnaia fa història amb Ducati i s’acosta a Quartararo en la lluita pel títol

Misano, San Marino

Posterior
ID. AERO: El sisè membre de la família ID

ID. AERO: El sisè membre de la família ID

“Amb el model ID

També et pot interessar
Total
0
Share