Nou Opel Crossland: molt més que una cara bonica

Amb un atractiu aspecte SUV, reforçat amb un disseny fresc i compacte en el seu exterior i molt espaiós i versàtil en el seu interior, el nou Opel Crossland adopta la nova i inconfusible cara de la marca, mostrada fa tot just unes setmanes pel nou Opel Mokka. A l’igual que amb el Mokka, el nou Opel Crossland prescindeix de la X. A més del disseny, Opel s’ha centrat en desenvolupar encara més el xassís i la direcció, al mateix temps que afegeix un nou acabat esportiu GS Line.

L’Opel Vizor del nou Crossland s’estén per tota la part davantera del vehicle a l’integrar orgànicament la graella i els fars. El visor òpticament estilitza l’amplada i organitza el frontal amb una quantitat reduïda d’elements. El llegendari logotip del raig de la marca presideix amb orgull el centre. El Vizor es convertirà en el segell distintiu de tots els nous models d’Opel en el transcurs de la dècada de 2020 amb la idea d’agrupar encara més les millors tecnologies.

En la saga, els pilots del darrere enfosquits milloren el disseny de la característica signatura lumínica en forma d’ala d’Opel i, la nova superfície de la porta del darrere en negre d’alt brillantor (disponible en combinació amb el sostre negre), permet que el nou Crossland sembli més ample i fort.

També són nous els protectors davanter i posterior (pintats en plata a la versió Ultimate), les llums antiboira davanteres de LED (amb cromats en els Ultimate i Elegance), les motllures cromades dels llindars de les portes per als Ultimate, a més d’unes elegants llandes d’aliatge lleuger de 16 i 17 polzades. Les primeres estan disponibles en plata, bicolor negre d’alt brillantor o negre d’alt brillantor, mentre que les de 17 “estan disponibles en negre bicolor d’alt brillantor o negre d’alt brillantor.

Als que els agrada un aspecte esportiu trobaran la resposta en el Crossland GS Line. Aquest nou equipament, que inclou llandes d’aliatge lleuger de 17 polzades negres, sostre negre i la distintiva línia vermella de la marca, així com seients amb certificació AGR per al conductor i el passatger davanter, fars LED adaptatius que aconsegueixen que aquest SUV compacte destaqui realment entre la seva competència.

La generosa sensació d’espai i els seients davanters ergonòmics AGR de gran categoria en el Crossland permeten que els llargs desplaçaments siguin encara més còmodes. Aquest SUV també convenç pel seu alt nivell de flexibilitat gràcies als seients del darrere lliscants i reclinables individualment. Amb una divisió 60/40 i un desplaçament de fins a 150 mil·límetres, el que augmenta en pocs segons l’espai de maleter, líder de la seva categoria, de 410 a 520 litres. Al abatre el respatller dels seients del darrere el volum de maleter arriba a un màxim de 1.255 litres.

Els conductors més dinàmics apreciaran especialment les millores que Opel introdueix en el xassís del Crossland. Els enginyers d’Opel a Rüsselsheim han desenvolupat nous molls i amortidors per a la suspensió davantera McPherson i l’eix posterior de torsió. En combinació amb el nou eix intermedi de la columna de direcció, que millora la precisió de la direcció i el centrat, el xassís del nou Crossland ofereix un equilibri òptim entre agilitat i confort.

Tecnologia d’il·luminació i sistemes d’assistència innovadors

El nou Opel Crossland procura viatges més tranquils i segurs gràcies a les seves nombroses tecnologies ultramodernes i els sistemes d’assistència disponibles. Els fars LED completament adaptatius amb llum de corba, l’assistent de llums llargues i l’anivellament automàtica indiquen una visibilitat excepcional en la foscor.

Els sistemes d’assistència més importants del nou Opel Crossland:

Head Up display, projecta les dades més importants de velocitat, navegació i sistemes d’assistència a la línia de visió directa del conductor.

Alerta de col·lisió frontal amb frenada automàtica d’emergència i detecció de vianants, que funciona a velocitats superiors a 5,0 km / h. Si un vehicle o vianant s’apropa de front massa ràpid el sistema emet un advertiment acústic i mostra un missatge a la pantalla del Centre d’Informació del Conductor. Si una col·lisió és imminent, el sistema de frenada es prepara i, si cal, activa la frenada d’emergència per minimitzar els efectes d’una possible col·lisió. Per sota de 30 km / h el sistema pot aturar el vehicle per complet. Entre 30 i 85 km / h el sistema redueix la velocitat d’impacte en un màxim de 30 km / i, per sobre d’aquest llindar, el conductor ha de frenar activament.

La Alerta de canvi de carril emet senyals acústics i visibles quant reconeix que s’està abandonant el carril involuntàriament.

Alerta de fatiga del Conductor, avalua el nivell de somnolència a través de l’estil de conducció i alerta al conductor si cal fer un descans.

Avís de vehicles en l’angle mort de retrovisor, utilitza els sensors d’ultrasons per informar dels vehicles que es desplacen als costats del cotxe i alerta al conductor amb una llum d’advertència al retrovisor exterior corresponent.

Cambra Posterior Panoràmica, amb un angle de visió de 180 graus de la part posterior.

Assistent d’aparcament Automàtic, identifica places d’aparcament en paral·lel i perpendicular adequat per poder estacionar el cotxe automàticament; el conductor només acciona els pedals i la palanca de canvis.

Control de creuer amb limitador de velocitat juntament amb el lector de senyals de trànsit, que permeten un compliment ràpid i senzill dels límits de les vies.

Motors gasolina i dièsel Euro 6d: diversió al volant amb baixes emissions

Els clients de l’Opel Crossland poden triar entre una àmplia gamma d’eficients motors de gasolina i dièsel de 1,2 i 1,5 litres de cilindrada. Tant els motors de gasolina, de 81 kW (110 CV) a 96 kW (130 CV), com els dièsel, amb 81 kW (110 CV) i 88 kW (120 CV), compleixen l’estricta normativa d’emissions Euro 6d.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Mitsubishi ES QUEDA!

Mitsubishi ES QUEDA!

L’Aliança Renault-Nissan-Mitsubishi va anunciar fa unes setmanes el

Posterior
El gironí Albert Arenas correrà en Moto2 el 2021

El gironí Albert Arenas correrà en Moto2 el 2021

L’actual líder del Campionat de Moto3 competirà en la seva sisena

També et pot interessar
Total
0
Share