Nou Peugeot 408: Un fastback dinàmic i innovador

El nou PEUGEOT 408 és inesperat perquè és diferent. És el primer de la seva classe, tant en la història de la marca com en el mercat de l’automòbil. Amb el nou 408, PEUGEOT posa de manifest la creativitat dels seus equips proposant, en la part alta del segment C, una inèdita carrosseria fastback. Aquest PEUGEOT ofereix una posa felina i un encant únic, l’excel·lència d’una enginyeria centrada en l’eficiència i una electrificació intel·ligent, així com les emocions proporcionades per tecnologies d’avantguarda orientades al plaer de conducció i a un ús instintiu.

El PEUGEOT 408 es distingeix, al primer cop de vista, per la seva dinàmica carrosseria fastback i pel seu disseny inconfusible, però també per un enfocament que s’allunya de totes les categories conegudes. La posa, felina, és la típica dels models de la Marca. Les línies són musculoses, la graella, realitzada en el color de la carrosseria per a integrar-se perfectament en la part frontal, està ressaltada pel nou emblema de PEUGEOT, amb el cap d’un lleó. El tall invertit del para-xocs posterior sorprèn i confereix al perfil un aspecte fort. El nou PEUGEOT 408 destil·la una sensació de solidesa gràcies a les seves grans rodes de 720 mm de diàmetre i les icòniques llandes de 20 polzades presenten un disseny geomètric disruptiu. En la part davantera, la signatura lluminosa en forma d’ullal integra perfectament el 408 en la família PEUGEOT, igual que els pilots de LED posteriors amb disseny de tres arpes.

Amb una longitud de 4,69 m sobre una distància entre eixos de 2,79 m, el nou PEUGEOT 408 ofereix una notable habitabilitat en la segona fila, amb un espai per als genolls de 188 mm. El maleter és també generós amb un volum de 536 litres, ampliable fins a 1.611 litres quan s’abaten els respatllers dels seients posteriors. L’altura és de 1,48 m el que permet dibuixar una carrosseria fina i elegant. Amb això s’aconsegueix la millor eficiència aerodinàmica.

L’eficiència ha estat un aspecte central en el desenvolupament del PEUGEOT 408 ja que la combinació dels esforços en matèria aerodinàmica, de reducció del pes (a partir de 1.396 kg) i de motors de baixes emissions significa que el vehicle pot presumir d’un consum mitjà d’energia notablement baix (baix homologació), tant per als híbrids com per a la versió de gasolina de 130 CV.

El nou PEUGEOT 408 arribarà al mercat a principis de l’any 2023. Cotxe de vocació mundial, es fabricarà en primer lloc a França, en Mulhouse, per al mercat europeu i després, poc després, a la fàbrica de Chengdu, a la Xina, per al mercat local.

Per a més informació contacta amb Gicauto.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Quartararo, Augusto i Guevara: tres trons en el circuit del Tro de Cervera

Quartararo, Augusto i Guevara: tres trons en el circuit del Tro de Cervera

Sachsenring, Alemanya

Posterior
Bagnaia primer en una exhibició memorable d’Aleix després de que el toqués Quartararo

Bagnaia primer en una exhibició memorable d’Aleix després de que el toqués Quartararo

Text: Roger Amores / Fotos: Instagram d’Espmotogp, Red Bull KTM Ajo, Aleix

També et pot interessar
Total
0
Share