NOU SUZUKI S-CROSS: Atrevit, sofisticat i versàtil

El nou S-CROSS conjumina confort i un atrevit estilisme SUV. També ofereix una conducció poderosa al mateix temps que respectuosa amb el medi ambient, avançades mesures de seguretat i connectivitat. Encara més, com un esforç mediambiental de cara al mercat europeu, Suzuki també va anunciar que augmentarà la seva gamma de vehicles strong hybrid a partir del pròxim any.

L’atrevit disseny transmet immediatament, des de qualsevol angle, l’elegant forma d’un robust SUV. Una gran graella davantera en piano-black, elegants fars davanters equipats amb LED de tres punts d’alta lluminositat, i arcs quadrangulars en les rodes davanteres i posteriors juntament amb detalls platejats en la davantera i la posterior transmeten la naturalesa SUV agressiva del nou S-CROSS.

El S-CROSS ofereix una sofisticada tecnologia de conducció. Amb un motor turbo 1.4 BOOSTERJET d’injecció directa, i el sistema SHVS mild-hybrid de 48V, és eficient i poderós. El sistema 4×4 ALLGRIP SELECT, una pantalla d’àudio de 9 polzades i un bon nombre de tecnologies de seguretat avançada afegeixen diversió i tranquil·litat a la conducció.

L’interior té un disseny tridimensional que encaixa amb el caràcter d’un potent SUV. L’espaiosa cabina acomoda a 5 adults confortablement, al mateix temps que un maleter de 430 litres ofereix una fantàstica versatilitat per a acollir una gran varietat d’activitats d’oci i temps lliure. El sostre solar panoràmic incrementa encara més el gaudi del viatge.

El nou S-CROSS serà fabricat en Magyar Suzuki a Hongria i es vendrà a Amèrica Llatina, Oceania i Àsia. Les vendes a Europa començaran al final de l’any.

Nou sistema Strong Hybrid

Aquests nou sistema té un motor de combustible de nou desenvolupament amb un únic motor-generador (Motor Generator Unit o MGU) i caixa de canvi robotitzada (Acte Gear Shift o AGS). Funciona tant en la conducció híbrida com en la conducció elèctrica (motor inactiu) per a rebaixar el consum de combustible.

Fins i tot a baix rang de revolucions, el potent i eficient motor pot arrencar i accelerar el vehicle suaument, i també propulsar-lo en solitari (conducció elèctrica amb motor inactiu) mentre es llisca, circula i fa marxa enrere per a realitzar la maniobra en silenci i amb el mínim consum de combustible.

Un element important del nou sistema és la localització del MGU en l’extrem de sortida del AGS, una transmissió que automàticament opera el canvi manual i gestiona l’embragatge. Gràcies a aquesta configuració, la força del MGU es transmet directament a l’eix de transmissió per a emplenar el buit de parell durant el canvi de marxa, la qual cosa dóna una sensació de suavitat en el canvi. A més, ajuda a recuperar l’energia cinètica i genera electricitat de manera eficient en parar el motor i deixar anar l’embragatge durant la deceleración. Això augmenta el rang de conducció elèctrica.

És possible triar entre manera estàndard i manera Eco. En la manera estàndard, el MGU assisteix més sovint al motor per a una conducció més enèrgica, mentre la manera Eco augmenta la freqüència de la conducció elèctrica per a millorar l’eficiència de consum de combustible.

El nou sistema Strong Hybrid estarà disponible a Europa l’any vinent, primer en el Vitara i posteriorment en aquest S-CROSS.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
IV Rallye Ripollès Clàssic

IV Rallye Ripollès Clàssic

L’última prova de la Copa Gironina de Regularitat posarà fi aquest pròxim

Posterior
ŠKODA KAROQ: Exitosa actualització

ŠKODA KAROQ: Exitosa actualització

L’evolucionat llenguatge de disseny de ŠKODA proporciona un aspecte més

També et pot interessar
Total
0
Share