Home Actualitat Nou Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet Mild Hybrid de 48V
Nou Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet Mild Hybrid de 48V

Nou Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet Mild Hybrid de 48V

0
0

El Suzuki Swift Sport es renova amb l’adopció de el nou motor 1.4 BOOSTERJET amb sistema SHVS Mild Hybrid de 48V, que li permet reduir els consums i emissions, i oferir una millor resposta. Aquest model també rep nous sistemes avançats d’assistència a la conducció i noves pintures exteriors bicolor.

Suzuki torna a innovar amb el Swift Sport, primer automòbil del seu segment a introduir la hibridació lleugera de 48 V. Aquest model de beneficia de la variant de major potència de sistema SHVS Mild Hybrid (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki ) -del qual ja gaudeixen els Suzuki Vitara i S-Cross- en conjunt amb el nou motor K14D 1.4 BOOSTERJET.

El nou Swift Sport confirma l’aposta de Suzuki per la hibridació lleugera. Va ser una de les primeres marques a introduir aquesta tecnologia, de la qual ja gaudeixen tots els models de la seva gamma comercialitzats a Espanya. La hibridació lleugera SHVS és una tecnologia intel·ligent que s’alinea amb la filosofia de Suzuki de desenvolupar solucions eficaces, senzilles, lleugeres i accessibles.

Amb l’adopció d’aquesta tecnologia, el nou Swift Sport ofereix una combinació única de respecte al medi ambient i caràcter esportiu. I és que la nova mecànica electrificada aconsegueix, d’una banda, reduir els consums i emissions, que ara se situen en 5,6 litres / 100km en cicle mixt i 127 g / km (WLTP). I, d’altra banda, ofereix una resposta més ràpida a l’accelerador i un poderós empenta, gràcies a l’aportació extra d’empenta del motor / generador elèctric ISG.

El nou Suzuki Swift Sport gaudeix de l’etiqueta ECO de la DGT i està disponible des de 23.680 euros, preu final que es redueix a 21.680 euros amb la campanya especial de llançament.

 

Nou motor 1.4 BOOSTERJET

El nou motor K14D 1.4 BOOSTERJET, que recentment van estrenar els Suzuki Vitara i S-Cross, reemplaça a l’anterior K14C 1.4 BOOSTERJET. Les principals millores tècniques respecte del seu predecessor són un augment de la relació de compressió de 9,9-10,8 a 1, la sincronització de la vàlvula d’admissió elèctrica (VVT) i la recirculació de gasos d’escapament refrigerats (EGR), a més d’ajustos en el sistema d’injecció de set orificis i en l’electrònica.

La filosofia de desenvolupament d’aquest motor ha estat augmentar l’empenta i el gust d’ús, amb una significativa reducció dels consums. El nou motor ofereix 95 kW (129CV) a 5.500 rpm. i 235 Nm. de parell màxim a només 2.000 rpm. Units als 53 Nm i 10KW (13,6 CV) addicionals que aporta la hibridació lleugera, la sensació d’empenta és molt més gran i el cotxe respon amb més rapidesa a la menor insinuació de l’accelerador. Les prestacions són d’autèntic esportiu: 210 km / h de velocitat màxima i 9,1 segons en el 0-100 km / h.

 

Hibridació de 48V per primera vegada en el seu segment

Suzuki ha portat la tecnologia Mild Hybrid de 48V a el segment dels compactes esportius. El sistema híbrid SHVS de 48V consta de tres components principals: un motor / generador elèctric de 48V denominat ISG (Integrated Starter Generator), una bateria de ions de liti de 48V i un convertidor de 48V a 12V DC / DC. L’augment de voltatge a 48 volts de l’ISG, en comparació amb els 12V convencionals, augmenta la quantitat d’assistència del motor elèctric i amplia el seu rang de parell de regeneració d’energia.

Aquest nou sistema inclou noves funcions que milloren l’experiència de conducció, per exemple, un control de par i de cop de par, que empren l’empenta del motor elèctric per complementar el que ofereix el motor de combustió en fases d’acceleració . El nou sistema híbrid SHVS de 48V també compta amb una funció que permet reduir el consum de combustible en fases de desacceleració mitjançant l’ús del motor elèctric.

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *