Home Motos Nova Honda VRF800X Crossrunner 2015
Nova Honda VRF800X Crossrunner 2015

Nova Honda VRF800X Crossrunner 2015

0
0

Els profunds canvis a què ha estat sotmesa la Honda VRF800X Crossrunner 2015 es reflecteixen ràpidament a simple vista. La carrosseria redissenyada ofereix una imatge més estilitzada, aspecte en què, sense dubte, hi contribueix la reubicació dels radiadors laterals en el frontal del semi-carenat.

Honda VRF 800X

El propulsor confia en la coneguda disposició V4 a 90º, amb doble arbre en cap (DOHC), 16 vàlvules i distribució variable VTEC, que una vegada revistat ofereix més parell a baix i mitjà règim a favor d’una major capacitat de tracció, a més d’un augment de potència màxima de fins a 106 CV.

El bastidor de doble biga d’alumini incorpora un sub-xassís revisat, més lleuger i un nou basculant també fet d’alumini. Les suspensions són de nova factura i compten, a més, amb més recorregut: 25mm a la forquilla davantera i 28mm en l’amortidor posterior. Pel que fa a l’equip de frens, el tren davanter confia ara en unes pinces de 4 pistons d’ancoratge radial. El model compta també amb sistema ABS de sèrie.

Entre el nivell d’equipament d’aquest model, destaca la incorporació d’un sistema de control de parell anomenat HSTC (Honda Selectable Torque Control), el qual ofereix dos nivells de control que aconsegueixen reduir el parell motor d’una forma suau en el precís instant en què es detecta una imminent pèrdua de tracció de la roda del darrera.

La nova Crossrunner és una motocicleta dissenyada per divertir-se conduint, però amb estil, confort i funcionalitat. A això hi contribueix el seient, ara ajustable en dues posicions d’altura, punys tèrmics de 5 nivells, ancoratges directes per a les maletes laterals, la pantalla regulable i el nou sistema d’il·luminació LED que li aporta una distintiva presència i un toc d’alta qualitat.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *