Zero desvetlla la seva gamma pel 2021 amb la SR/S com a punta de llança i la incorporació de millores tecnològiques i noves decoracions per a tots els seus models.
La confirmació de la SR/S, que es va presentar a primers d’any, és l’aspecte més destacat d’aquesta gamma pel 2021. La SR/S és la primera moto totalment carenada de Zero, està dissenyada per a viatjar amb una millora del 13 % de l’autonomia, comparant-la amb la seva germana naked, la SR/F.
Zero segueix millorant el confort de conducció amb una posició més còmoda gràcies a les estriberes més baixes i al manillar més alt. A més a més s’ha optimitzat la suspensió, tot plegat ens porta a un altre nivell de prestacions per a l’experiència.
L’oferta de motos elèctriques Zero per al 2021 proposa una millor connectivitat mitjançant l’app de Zero. Els sistemes integrats MSC de Bosch (ABS en corba, control de tracció…) donen més estabilitat a la SR/S independentment del tipus de superfície o de les condicions de la carretera.
A la gamma Street s’hi concentren models com la SR/S i la SR/F i d’altres propostes com la SR i la FSX. Totes estrenen noves decoracions. Passa el mateix amb les Dual Sport que inclou motos com la FX, DS, DSR i DSR Black Forest, més ‘aventureres’.
Zero amplia la proposta dels models de 11 kW amb una gamma de motos d’un preu que arrenca des dels 13.370 euros de la FX i FXS fins els 24.140 euros de la SR/S versió Premium. Calculadora en ma, contant l’estalvi de gasolina i revisions, no és una mala inversió.