Novetats Honda motos 2021

Es tracta de les CRF450R de MX i la CRF450RX d’enduro.

Per 2021, la CRF450R rep una nombrosa sèrie de millores i actualitzacions sota el lema de desenvolupament de ‘Razorsharp cornering’ (‘Bisturí per Corbes’, en referència al seu espectacular precisió). En primer lloc, és 2kg més lleugera gràcies al seu bastidor i subxassís revisats. El nou balanç de rigidesa del bastidor i el basculant, combinat amb una geometria de la part cicle més tancada, més altura a terra i canvis en la suspensió estan dirigits a aconseguir un comportament en corba òptim. Així, la forquilla ha estat revalvulada, s’ha allargat el recorregut 5mm, fins 310mm, i la rigidesa dels tancaments de l’eix s’ha incrementat. Les vàlvules de el pistó principal de l’amortidor del darrere Showa són més grans per a una resposta més ràpida i una absorció de sots millorada. El seu moll també utilitza l’acer més lleuger del món – per estalviar 200g.

 

Les lliçons apreses en la temporada 2019, en què Tim Gajser i la seva CRF450RW es van proclamar campions de món, han permès reduir la fatiga del pilot, permetent als entusiastes de qualsevol nivell de pilotatge marcar temps per volta òptims de manera consistent.

El motor també es beneficia de l’experiència i coneixement d’HRC per posar l’enfocament en un fort parell motor de baix a mig règim. El descompressor s’ha resituat, s’ha augmentat el volum de l’airbox, s’ha redissenyat el cos d’injecció i s’ha remodelat la tovera d’escapament. El colze d’escapament és nou i un silenciador únic substitueix el silenciador doble. Com a resultat de tot aquest treball, s’ha aconseguit un significatiu augment (0,6 kW més) en la potència màxima.

Una actualització basada directament a la moto de Tim Gajser és la incorporació d’un embragatge hidràulic. Aquest millora el control i el tacte a la maneta (és un 10% més tou) a més de mantenir un joc lliure consistent sota condicions dures de pilotatge. La capacitat de l’embragatge s’ha incrementat un 27% amb un disc més – de 7 a 8 – i aquest treballa amb un moll de fricció extra per maximitzar la transmissió de potència i la durabilitat. L’efecte de patinatge de l’embragatge s’ha reduït un 85% a plena potència.

La CRF450R va incorporar el HSTC en el model 2020, i el sistema no ha canviat pel model 2021. El sistema, que ofereix tres opcions, treballa per minimitzar el gir en buit de la roda posterior (que fa perdre empenta) i maximitzar la tracció .

El Launching Control HRC ofereix a qualsevol pilot la millor opció per a una sortida forta i també té tres maneres entre els quals escollir.

Seguint amb l’electrònica, el Botó de Selecció de Mode Motor (EMSB) altera les característiques del comportament del motor i hi ha tres mapes disponibles per adaptar-les a les condicions de pilotatge o a les preferències del pilot.

Amb una actualització del mapeig per al model 2021, l’eina de Configuració HRC pot oferir una manera Soft molt més relaxat i amb una resposta més dòcil de l’accelerador. per als pilots principiants. També pot programar una manera Agressiu, amb una reacció de l’accelerador i una resposta del motor híper sensible per a condicions de carrera.

Un impactant nou disseny de gràfics en vermell complementa les afilades línies de la CRF450R 21YM.

Pel que fa a la versió endurera, la CRF450RX (*) es beneficia bàsicament dels mateixos canvis que la seva germana de MX.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Cinc claus dels cotxes electrificats per als propers cinc anys

Cinc claus dels cotxes electrificats per als propers cinc anys

L’electrificació de l’automòbil és un procés imparable que va

Posterior
Incidències de mobilitat a la ciutat de Girona l’última setmana d’agost

Incidències de mobilitat a la ciutat de Girona l’última setmana d’agost

Aquesta última setmana d’agost es presenta amb forces obres programades

També et pot interessar
Total
0
Share