OFICIAL: Maverick Viñales i Enea Bastianini fitxen per KTM

Els dos pilots formaran una parella molt potent en la formació de Tech3
L’anunci de Maverick Viñales com a pilot de KTM. KTM

KTM ha fet oficial el fitxatge de Maverick Viñales i Enea Bastianini per a la temporada 2025. Els dos pilots formaran una parella de luxe en la formació Tech3, que passarà a anomenar-se Red Bull KTM Tech3 i gaudirà de dues motos de fàbrica amb les últimes especificacions. Gràcies a aquestes dues incorporacions, el fabricant de Mattighofen comptarà amb una alineació increïble, junt amb Pedro Acosta i Brad Binder en el box oficial.

La moto de KTM Red Bull. KTM

Maverick Viñales va explicar recentment davant dels canals de comunicació de MotoGP que va oferir a Aprilia signar el contracte de renovació en la primera cursa de la temporada, però els de Noale no li van acceptar la petició. Més endavant, havent fet història a Texas després de guanyar i esdevenir el primer pilot de MotoGP a assolir el triomf amb tres fabricants diferents, Aprilia va presentar-li una oferta de renovació. En aquest moment, el de Roses ja no estava interessat i s’ha buscat una alternativa.

Diversos sectors no entenen gaire aquest moviment de Viñales i, de fet, té cert sentit veient que Aprilia i KTM tenen un rendiment similar i els italians sí que han obtingut victòries. No obstant això, el grup Piaggio no té el mateix múscul econòmic que la unió KTM – Red Bull i, sense tenir en compte el sou que pot percebre, el sostre en les evolucions dels austríacs hauria de ser molt més alt gràcies a la seva capacitat d’inversió. Els problemes evidents de durabilitat d’Aprilia segur que també hi han tingut un paper important.

Maverick Viñales i Pit Beirer encaixant les mans. KTM

Pel que fa a Enea Bastianini, es tanca l’últim episodi del serial de la decisió de Ducati. L’italià, després de dues temporades en l’equip oficial, abandona la formació de Borgo Panigale, on les lesions no li han permès brillar amb la força que s’esperava. Bastianini té l’oportunitat d’arribar a les files d’una marca que coneix perfectament, gràcies al seu passat en la Red Bull Rookies Cup i el debut a Moto3 la temporada 2014. Deu anys més tard, tornarà a vestir de taronja per a meravellar a tot el món, tal com ja va fer en el 2022 a Gresini.

Pit Beirer i Nicolas Goyon, director de KTM Motorsports i director de l’equip Tech3 respectivament, han recalcat la importància de tornar a tenir aquesta segona formació pintada de color taronja i amb el nom de KTM, i no GasGas. Asseguren que tindran tot el suport de la fàbrica, és a dir, el mateix tracte que Acosta i Binder, i tots dos posen la mirada en el mateix objectiu: guanyar.

Text: Roger Amores / Fotos: KTM

Total
0
Shares
Anterior
El primer mundial de motociclisme femení ja és aquí
El test de Cremona. WorldWCR

El primer mundial de motociclisme femení ja és aquí

Aquest cap de setmana inicia el WorldWCR a Misano

Posterior
Debut accidentat i amb domini espanyol en el mundial femení de motociclisme

Debut accidentat i amb domini espanyol en el mundial femení de motociclisme

WorldWCR va celebrar la seva primera cursa aquest cap de setmana a Misano

També et pot interessar
Total
0
Share