Opel continuarà la seva actual ofensiva d’exportació amb el seu retorn al Japó. A partir del pròxim any, la marca del llamp donarà els seus primers passos amb el llançament de tres models. El Corsa, el Combo Life i el Granland X.
Al Japó, Opel formarà part de l’Organització Nacional de Vendes de Groupe PSA i podrà aprofitar la infraestructura i experiència de el grup en aquest país.
Fins ara, Groupe PSA està present al Japó amb les marques Peugeot, Citroën i DS Automòbils. D’aquestes marques ha comercialitzat més de 15.600 vehicles durant 2019. El llançament d’Opel contribuirà que Groupe PSA ampliï la seva oferta a l’arxipèlag nipó i atregui nous clients.
Construcció d’una xarxa de concessionaris
En els propers mesos la marca construirà una xarxa de concessionaris a les principals ciutats de país, que s’anirà ampliant progressivament. En 2023, la xarxa d’Opel cobrirà més d’un 80% de l’mercat d’importació. Opel vol avançar pas a pas. Com en qualsevol altre territori, l’enfocament al Japó se centrarà en el creixement rendible i la satisfacció de client.