
Opel continuarà la seva actual ofensiva d’exportació amb el seu retorn al Japó. A partir del pròxim any, la marca del llamp donarà els seus primers passos amb el llançament de tres models. El Corsa, el Combo Life i el Granland X.
Al Japó, Opel formarà part de l’Organització Nacional de Vendes de Groupe PSA i podrà aprofitar la infraestructura i experiència de el grup en aquest país.
Fins ara, Groupe PSA està present al Japó amb les marques Peugeot, Citroën i DS Automòbils. D’aquestes marques ha comercialitzat més de 15.600 vehicles durant 2019. El llançament d’Opel contribuirà que Groupe PSA ampliï la seva oferta a l’arxipèlag nipó i atregui nous clients.
Construcció d’una xarxa de concessionaris
En els propers mesos la marca construirà una xarxa de concessionaris a les principals ciutats de país, que s’anirà ampliant progressivament. En 2023, la xarxa d’Opel cobrirà més d’un 80% de l’mercat d’importació. Opel vol avançar pas a pas. Com en qualsevol altre territori, l’enfocament al Japó se centrarà en el creixement rendible i la satisfacció de client.
Hello! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my site
to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
If you know of any please share. Thank you! I saw similar
art here: Eco product
Sugar Defender Official Website Uncovering Sugar Protector has actually been a game-changer for me, as I have actually always
been vigilant concerning managing my blood glucose levels.
With this supplement, I feel empowered to organize my
health and wellness, and my latest medical check-ups have actually mirrored a
considerable turn-around. Having a trustworthy ally in my corner gives me
with a complacency and peace of mind, and I’m deeply grateful for the profound difference
Sugar Protector has actually made in my wellness.
Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.
If you know of any please share. Thank you!
You can read similar art here: Coaching