
Palamós facilita els tràmits amb al DGT

L’Ajuntament de Palamós ha incorporat a les gestions administratives amb els ciutadans, la realització d’alguns dels tràmits administratius bàsics que són competència de la Dirección General de Tráfico (DGT).
L’objectiu d’aquest servei és el de poder estalviar els desplaçaments dels ciutadans empadronats a Palamós, en els casos que requereixin realitzar aquests tipus de tràmits.
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà
Aquest nou servei es durà a terme des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), ubicada a la planta baixa de l’Ajuntament de Palamós, on els ciutadans poden dur a terme totes les seves gestions de registre de documents, empadronaments i consultes.
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà també incorpora la gestió de les autoliquidacions i pagaments de taxes associades a la presentació de tràmits. Amb l’interès de potenciar una millor atenció ciutadana, l’horari de l’OAC també s’ha ampliat, i a banda de l’atenció diària (de dilluns a divendres) de 9 a 14 h, els dijous a la tarda també es realitza atenció ciutadana, amb horari ininterromput des de les 9 i fins a les 18 h.