Pedro Acosta va rebutjar una oferta de Valentino Rossi

El murcià va acabar seguint el camí natural en el Red Bull KTM Ajo
Pedro Acosta a Sachsenring. // Gold & Goose / Red Bull Content Pool
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

Pedro Acosta està deixant a tothom bocabadat en la seva primera temporada a MotoGP. Arriba a l’equador del campionat sisè en la classificació general i havent sumat dos podis en curses de diumenge. Pel seu magnífic rendiment, aquesta temporada i des que va arribar al mundial, el comparen amb totes les llegendes que han passat pel campionat. Una d’elles és Valentino Rossi, amb qui han congeniat i tenen una molt bona relació. En una entrevista a MOW, Acosta ha desvelat que la seva amistat podria haver anat a més, ja que l’italià el va intentar fitxar pel seu equip de MotoGP, oferta que el murcià va rebutjar.

Pedro Acosta saludant a Sachsenring. // Gold & Goose / Red Bull Content Pool

Aquesta opció es va donar l’any 2021, després que Pedro Acosta guanyés el títol de campió de Moto3 en la seva primera temporada al mundial. El de KTM va firmar exhibicions increïbles i va mostrar una notable superioritat, fet que va cridar l’atenció de la formació d’Il Dottore. Va haver-hi contactes, però finalment Acosta va pujar a Moto2, seguint el camí natural amb el Red Bull KTM Ajo. “Vam parlar amb el VR46 i tenien una bona opció per a nosaltres, però era difícil per als patrocinadors”, explica Acosta.

A més, el jove pilot explica que el nou vegades campió del món l’ha ajudat en l’adaptació a la categoria en la seva temporada de debut a MotoGP. “Des de la meva primera prova a MotoGP vam parlar molt de com em vaig sentir en pilotar aquesta moto, i em va ensenyar algunes coses perquè m’ajudessin”, desvela el murcià. Acosta sempre ha expressat que Rossi és un dels seus ídols, reconeixent a DAZN que el prefereix per sobre de Marc Márquez, així que segur que el deu haver emocionat el fet que l’ajudi en el seu inici en la categoria reina, malgrat que formi part d’un equip rival.

Pedro Acosta a Sachsenring. // Gold & Goose / Red Bull Content Pool

En aquesta entrevista, el Tauró de Mazarrón ha insistit en el “marge de millora” que té KTM, sobretot en classificació, i que necessiten ser “més consistents” en tots els circuits. KTM està passant un mal moment, i el pilot espanyol ha anat a la fàbrica de Mattighofen per veure què està fallant.

Text: Roger Amores / Fotos: Red Bull Content Pool

Total
0
Shares
Anterior
Sonen les alarmes d’emergència en el projecte de KTM

Sonen les alarmes d’emergència en el projecte de KTM

El fabricant de Mattighofen ha perdut força i es troba perdut a MotoGP

Posterior
McLaren somia amb el mundial de constructors

McLaren somia amb el mundial de constructors

El fabricant britànic té el millor cotxe i està remuntant la distància que tenia

També et pot interessar
Total
0
Share