Peugeot 308 Hybrid 225 GT Pack: Canvi radical

Aquí teniu la nova generació del Peugeot 308, que hem vingut a buscar a Gicauto Girona. L’emblemàtic compacte francès que s’ha renovat amb profunditat… Tant com el logo que porta estampat, ja que és el primer model d’aquesta nova fornada en equipar-lo. Però anem a conèixer més en profunditat totes les novetats, i com es comporta, aquest nou Peugeot 308 Hybrid 225.

El canvi radical d’aquest model és absolut, amb unes proporcions bastant més marcades gàcies a què és més llarg i s’ha ampliat tota la zona davantera amb un frontal més estilitzat i de forta presència, amb una línia lateral més afinada i una zona posterior més atrevida i poderosa. En destaquen, com no, els fars en forma d’ullals al davant, esgarrapades horitzontals als llums posteriors i unes formes més aerodinàmiques en general, aconseguint, de passada, un Cx de 0,28.

L’original interior, com no, està presidit pel ja reconegut i diferencial i-Cockpit amb un volant compacte, instrumentació completament digital per sobre del mateix i una consola central de 10 polzades amb uns grafismes molt resolutius i dinàmics que, a més, estan enllaçades amb un software de nova fornada. La veritat és que sorprèn per les seves línies futuristes, acabats sofisticats (i més en aquesta versió) i amb una molt bona insonorització.

Aquesta versió híbrida, la més potent actualment, és una delícia. Poder i acceleració, són els adjectius que més bé defineixen aquesta versió, combinades amb una comoditat i suavitat de funcionament extraordinaris. I si a més tens un endoll a casa, podràs fer gairebé 60 kms sense gastar ni una gota de gasolina. Respon molt bé en tota la corba de revolucions i recupera de forma extraordinària en totes les situacions… I amb un consum de riure si tenim la bateria a ple rendiment.

El Peugeot 308 destaca per ser un compacte agradablement lleuger, amb una capacitat de moviments ràpida i precisa. Amb aquests valors, extrets gràcia a la plataforma EMP2 del Grup Stellantis sobre la que s’ha fabricat, la dinàmica de conducció és realment bona. I és que té un molt bon compromís entre el confort de marxa i esportivitat quan se li exigeix una mica més. Agradable, de direcció ràpida i que transmet bona informació a les mans, disposa d’unes suspensions que filtren bé les irregularitats i amb una molt bona estabilitat.

La veritat és que aquest Peugeot 308 Hybrid 225 ens ha sorprès molt pel gran canvi que ha fet en tots els sentits. Una nova generació que millora notablement la del seu predecessor fruit del nou disseny, noves motoritzacions, habitabilitat i sistemes d’ajudes a la conducció i d’infoentreteniment… És, segurament, un dels millors compactes que existeixen en el segment.

Per a més informació Gicauto.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Al gener es van vendre tres vehicles usats per cada un de nou

Al gener es van vendre tres vehicles usats per cada un de nou

Les vendes de turismes i tot terrenys d’ocasió van arrencar el 2022 amb un

Posterior
Coneixes la tecnologia e-POWER de Nissan?

Coneixes la tecnologia e-POWER de Nissan?

Aquesta tecnologia ha aconseguit la fita mundial d’assolir una eficiència

També et pot interessar
Total
0
Share