Peugeot ha celebrat l’E-LION DAY 2025 reafirmant la seva aposta per la mobilitat elèctrica i la sostenibilitat. Alain Favey, nou CEO de la marca, ha presentat l’estratègia per a aquest any posant l’accent en la innovació, el rendiment i l’experiència del client. Amb la gamma de vehicles elèctrics més extensa entre les marques generalistes, Peugeot busca liderar el mercat europeu de l’electrificació.
Durant l’esdeveniment, s’ha anunciat l’expansió de la gamma elèctrica amb l’arribada dels nous motors E-3008 i E-5008 Dual Motor de 325 CV i la versió de 5 places de l’E-5008. A més, Peugeot reforça el seu compromís amb la sostenibilitat a través de la col·laboració amb Born Free i Under the Pole, i amb la seva aposta per materials reciclats en la producció dels seus vehicles.
L’estratègia de la marca es basa en cinc pilars: Electricitat, Eficiència, Experiència, Educació i Medi Ambient. Peugeot no només vol oferir cotxes innovadors, sinó també facilitar la transició cap a la mobilitat sostenible amb garanties ampliades i solucions de recàrrega accessibles. Amb aquesta visió, la companyia s’alinea amb l’objectiu de Carbon Net Zero i busca consolidar-se com a referent en el sector de l’automoció sostenible.
Text: Roger Amores / Foto: Peugeot